Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D4

    Hallo allemaal ,

    Ik heb een probleem . Ik denk dat het aan mijn camera ligt ? ,als ik naar mijn foto's bekijk in picasa dan krijg ik dit te zien ? Ik heb hem met 2 verschillende kaarten geprobeerd. Op mijn camera zijn alle foto's tezien



    Alvast bedankt

    Mvg

    Dany
    Last edited by dany10; 15 juni 2021, 07:13.
    Nikon D4 / Nikon /Nikon D300 /Nikon 80 - 200 AFS 2.8
    Nikon / nikon 300 2.8 afs /nikon 24 -120 vr 4/ nikon 200 - 500 vr 5.6 / Flitser / SB600

  • #2
    Re: Nikon D4

    Als je camera ze kan zien dan zijn er wel beelden.

    Al eens in iets anders dan Picasa geprobeerd? Zet je foto's met een kaartlezer naar je pc en probeer dan deze files open te doen. Al is het met paint.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D4

      Hoe breng je de foto's over naar de PC ? Via Camera-PC verbinding of lees je de kaartjes in via een kaartlezer ?
      Ik zou in ieder geval beide systemen even bekijken en testen.
      Welk formateringsformaat kan je PC, laptop aan ? Indien je kaartjes op je camera zijn geformateerd zou er geen enkel probleem mogen zijn qua formateringsformaat, doe je dat echter op de PC, ... dan loop je daar vaak risico.
      Wanneer de kaartjes effectief op de camera werden geformateerd zou overlezen moeten lukken. Werkt in dit geval de Camera-PC niet en de kaartlezer-PC wel dan hapert er vermoedelijk iets aan je camera (usb-poort defeect, ...)
      Nu, via een forum een oplossing aanbieden en het probleem duiden is niet evident. Desnoods bij fotohandel waar je je camera kocht gaan en even uitleggen, anders bij een fotoliefhebber die je hierin kan bijstaan en helpen.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D4

        Hallo,

        Tzal aan picasa liggen deze wordt niet meer geupdate

        Bedankt voor jullie tijd

        Mvg

        Dany
        Nikon D4 / Nikon /Nikon D300 /Nikon 80 - 200 AFS 2.8
        Nikon / nikon 300 2.8 afs /nikon 24 -120 vr 4/ nikon 200 - 500 vr 5.6 / Flitser / SB600

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D4

          Kijk eens gewoon met de verkenner en kijk dan ook even of de eigenschappen van beeld en niet beeld gelijk zijn.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D4

            Probeer eens het gratis Irfanview als viewer. Die is erg goed.
            Vergeet niet om het extra plugins pack ook te installeren.

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D4

              Oorspronkelijk geplaatst door dany10 Bekijk bericht
              Hallo,

              Tzal aan picasa liggen deze wordt niet meer geupdate

              Bedankt voor jullie tijd

              Mvg

              Dany
              Picasa is ondertussen Google foto’s geworden toch?
              Beste programma’s om je Nikon foto’s te openen en te bewerken zijn deze van Nikon zelf, gratis te downloaden op de Nikon site.
              Nikon NX-D of Nikon NX-Studio.

              Comment

              Working...
              X