Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot 87

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoot 87

    Is de digitale versie van Shoot 87 al verstuurd ?
    Ik heb namelijk nog niks ontvangen

    PS.....Ik lees dat hier regelmatig dat mensen de digitale versie blijkbaar niet ontvangen, hoe moeilijk kan het zijn als je een digitaal bestand hebt met alle leden

    grts
    Sieg
    Last edited by Sieg; 4 juni 2021, 23:21. Reden: PS
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: Shoot 87

    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Is Shoot 87 al verstuurd ?
    Ik heb namelijk nog niks ontvangen

    grts
    Sieg
    Ik heb die al een hele tijd ontvangen Sieg, wel de digitale versie niet, waarvoor ik vandaag, ja toeval bestaat een mail heb verstuurd.
    mvg
    Eddy
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Shoot 87

      Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
      Ik heb die al een hele tijd ontvangen Sieg, wel de digitale versie niet, waarvoor ik vandaag, ja toeval bestaat een mail heb verstuurd.
      mvg
      Eddy
      Het is hier ook de digitale versie Eddy die ik nog niet gehad heb, ik denk dat ik de papieren versie wel al heb maar weet ik niet zeker, ik kijk daar namelijk nooit naar.
      Zal dat even aanpassen in de openingspost
      Trouwens ook Shoot 85 heb ik nooit ontvangen, niet in papieren versie en niet in digitale versie
      Vorige maand nog eens een mail voor gestuurd, niks vernomen ....

      grts
      Sieg
      Last edited by Sieg; 4 juni 2021, 23:46.
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Shoot 87

        Hier van hetzelfde... link voor Shoot 87 niet ontvangen.

        Mail gestuurd naar de redactie.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Shoot 87

          ik heb indertijd eveneens een mail gestuurd naar Shoot en zeer snel reactie ontvangen met de nodige link.

          Ondertussen heb ik wel ontdekt dat bij de laatste shoot (juli-augustus) wel degelijk een link werd verstuurd, maar deze zit in een mail van Shoot die men in eerste instantie kan beschouwen als reclame en enkel onderaan een link vindt naar de digitale versie.
          Misschien zou Shoot daar wat duidelijker moeten in zijn, want ik denk wel dat in het verleden eens over het hoofd gezien te hebben.
          Spijtig genoeg heb ik deze mail echter niet meer en verwijderd.
          Mvg
          Eddy
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Re: Shoot 87

            Ondertussen zijn we al aan #88. Mail van 15 juni. Zo ziet er dat bij mij uit:



            Duidelijk toch?
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Shoot 87

              Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
              ik heb indertijd eveneens een mail gestuurd naar Shoot en zeer snel reactie ontvangen met de nodige link.

              Ondertussen heb ik wel ontdekt dat bij de laatste shoot (juli-augustus) wel degelijk een link werd verstuurd, maar deze zit in een mail van Shoot die men in eerste instantie kan beschouwen als reclame en enkel onderaan een link vindt naar de digitale versie.
              Misschien zou Shoot daar wat duidelijker moeten in zijn, want ik denk wel dat in het verleden eens over het hoofd gezien te hebben.
              Spijtig genoeg heb ik deze mail echter niet meer en verwijderd.
              Mvg
              Eddy
              Yep, 's avonds heb ik al een download link ontvangen!
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Shoot 87

                Ook ik heb ondertussen het WeTransfer bestand ontvangen voor Shoot 87 en tevens nog eens de papieren versie.
                Dus dat is dan opgelost

                Wat ik wel eigenlijk redelijk frappant vind is dat ik ook gemeld heb dat ik Shoot 85 ook niet ontvangen heb
                Ik kreeg als antwoord dat Shoot 85 net tussen het afsluiten van vorige abonnement en het nieuwe abonnement viel en ik dus daardoor dus nr 85 niet kan krijgen
                Eigenlijk héél erg slechte service, zeker aangezien ik al continu lid ben sinds de allereerste versie !
                Daarmee zie je dat je ook hier maar een nummertje bent en er niet naar de rest wordt gekeken

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment

                Working...
                X