Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

    Ik ben altijd voorzichtig met gsm's, nooit laten vallen ofzo. Mijn vorige gingen stuk na plots een display probleem (strepen over het scherm en geen beeld meer, flikkerend beeld en na wat in en uitschakelen plots wel weer beeld). Bij alle merken lijkt dit precies hetzelfde, misschien een displaychip die verslijt na x aantal jaar? Mijn huidige had een tijd geleden wat problemen, vandaag als zaklamp eventjes gebruikt en wat vochtige omgeving, plots strepen en geen beeld, wou eerst zelfs niet meer opladen, maar daarna terug opgelost. Vroeger eens een hard reset geprobeerd toen het echt niet meer ging en nieuwe firmware proberen op te zetten maar lukte niet meer, inwendige slijtage zeker vd display chip...

  • #2
    Re: Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

    Gelukkig nog nooit voorgehad op ongeveer 25 jaar.
    Snap niet dat jij dat dan met elk toestel zou hebben.
    Vocht en stof is natuurlijk nooit goed.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

      Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
      Ik ben altijd voorzichtig met gsm's, nooit laten vallen ofzo. Mijn vorige gingen stuk na plots een display probleem (strepen over het scherm en geen beeld meer, flikkerend beeld en na wat in en uitschakelen plots wel weer beeld). Bij alle merken lijkt dit precies hetzelfde, misschien een displaychip die verslijt na x aantal jaar? Mijn huidige had een tijd geleden wat problemen, vandaag als zaklamp eventjes gebruikt en wat vochtige omgeving, plots strepen en geen beeld, wou eerst zelfs niet meer opladen, maar daarna terug opgelost. Vroeger eens een hard reset geprobeerd toen het echt niet meer ging en nieuwe firmware proberen op te zetten maar lukte niet meer, inwendige slijtage zeker vd display chip...
      Merk vermelden zou misschien handig zijn.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

        Even een zijsprongetje:
        Mocht mijn Huawei het mogen begeven zou ik niet weten welk toestel ik nog zou kopen.
        Huawei niet meer want met die boycot toestanden.
        Maar ik ben nog geen slimme foon tegengekomen die zo'n goede foto's neemt als Huawei met een Leica lens .
        Zelfs geen aai foons .
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Re: Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

          Mijn gsm toestellen moet ik altijd vervangen als de batterijen helemaal dood zijn.
          Gemiddeld moet dat zowat om de 7 jaar zijn.

          Comment


          • #6
            Re: Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

            Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
            Mijn gsm toestellen moet ik altijd vervangen als de batterijen helemaal dood zijn.
            Gemiddeld moet dat zowat om de 7 jaar zijn.
            Denk dat velen die grens van 7 jaar niet afwachten en na een 3-tal jaar al vernieuwen.
            Het is natuurlijk niet leuk als je je gsm continu moet opladen naar het einde toe.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Merk vermelden zou misschien handig zijn.
              Lijkt me wel straf …
              Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
              Bij alle merken lijkt dit precies hetzelfde
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

                Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
                ... Bij alle merken lijkt dit precies hetzelfde, misschien een displaychip die verslijt na x aantal jaar? ...
                Displays worden maar door een paar constructeurs gemaakt , LG en Samsung eerst
                Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                Comment


                • #9
                  Re: Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

                  Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                  Mijn gsm toestellen moet ik altijd vervangen als de batterijen helemaal dood zijn.
                  Gemiddeld moet dat zowat om de 7 jaar zijn.
                  Zelfde hier. Ben nog maar aan mijn tweede gsm. Nog altijd een gsm, geen smartphone. Doet een week met 1 laadbeurt, heb die nu een jaar of 9.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

                    Bij mijn vorige smartphone was het de usb-poort die stuk ging na amper 1,5 jr, ik kon het ding dus niet meer opladen. Is ondertussen 3 jr geleden, de huidige doet het nog altijd goed.
                    David Leemans
                    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

                      Overheen gereden met de auto, alles werkte nog behalve het scherm en de laadpoort

                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

                        Bij mij is de lijst heel kort - het toestel moet Sailfish kunnen draaien.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

                          Mijn Samsung is naar de haaien geholpen geweest door dat ding in mijn achterzak te steken.
                          Nu de gelukkige bezitter van een Huwei P3 met een super camera aan boord, nogal andere koek dan wijlen mijn Samsung S5.
                          Aja, de gevolgen door in mijn broekzak te zitten: Scherm gebroken en de batterij was zeer snel plat, maar ook was die beu.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hoe ging jullie gsm stuk? Hier altijd strepen en flikkerend display

                            Met mijn tractor over gereden

                            Comment

                            Working...
                            X