Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belachelijk optreden Elon Musk op SNL = Dogecoin -40%

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belachelijk optreden Elon Musk op SNL = Dogecoin -40%

    Wat een belachelijk optreden op Saturday Night Live vannacht, ik dacht dat die de coin (die hij zo aanprees al die jaren) ging verdedigen, maar het tegenovergestelde
    Is nochtans een humoristisch programma met Jim Carrey af en toe, raar dat ze die kerel zonder gevoel voor humor daar uitnodigden, de Amerikanen ea bleken dit toch serieus te nemen
    Last edited by KevinVdd; 9 mei 2021, 14:23.

  • #2
    Re: Belachelijk optreden Elon Musk op SNL = Dogecoin -40%

    Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
    Wat een belachelijk optreden op Saturday Night Live vannacht, ik dacht dat die de coin (die hij zo aanprees al die jaren) ging verdedigen, maar het tegenovergestelde
    Is nochtans een humoristisch programma met Jim Carrey af en toe, raar dat ze die kerel zonder gevoel voor humor daar uitnodigden, de Amerikanen ea bleken dit toch serieus te nemen
    https://www.youtube.com/watch?v=v-CTLgeXZT0
    Als ik rijk ben zal ik zeggen dat het niet plezant is.
    Kamagurka
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Belachelijk optreden Elon Musk op SNL = Dogecoin -40%

      Hij heeft onthuld dat hij het Syndroom van Asperger heeft.
      Ik heb zo'n mensen gekend, heel bekwaam en gedreven, maar als het verkeerd gaat hebben ze niet veel vrienden.

      Comment


      • #4
        Re: Belachelijk optreden Elon Musk op SNL = Dogecoin -40%

        Goh, ze maken de Amerikanen wel wat meer wijs. Ik ben een tijdje lid geweest van een VS wetenschappelijk discussie forum (quora), wat ik daar allemaal voor onzin heb gelezen neem je niet voor mogelijk.

        Comment

        Working...
        X