Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rijk worden zonder een poot uit te steken.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rijk worden zonder een poot uit te steken.

    Tegenwoordig krijg ik om de haverklap een mail binnen van huppeldepup dat ELKE WEEK(!) € 6.500 aan bitcoin kan krijgen en het schoonste van al, ik moet er potverdikke NIKS voor doen.
    Telekens blokkeer ik de afzender maar telkens is het een andere die mij dergelijke zever opstuurt.
    Laatst ook op HLN (de gazette gelijk we zeggen) kan ik maandelijks veel minder betalen voor ges en elektriek.
    Ezel dak ben ik loop erin, weet je waar ik arriveerde?
    EEN JAAR ABONNEMENT BIJ "TEST AANKOOP" en te betalen vanzeneigens!!!!!!

    Dat dit via de Website van het HLN kan............................................... ....... kl#te hé!
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Rijk worden zonder een poot uit te steken.

    HLN, net zoals elke andere krant, heeft niets meer te maken met nieuws maar met opbrengst. Vandaar de enorme hoeveelheid "clickbait" - en de enorme hoeveelheid faits-divers en "rampen" nieuws.
    Hoe meer bezoekers op de site, hoe meer clicks, hoe meer (reclame) opbrengst.

    Comment


    • #3
      Re: Rijk worden zonder een poot uit te steken.

      Sukkel als je het met €6500 moet stellen. Ik heb net $1500000 gewonnen!

      Comment


      • #4
        Re: Rijk worden zonder een poot uit te steken.

        Lokkertjes....

        Ik heb een neus voor die praktijken.
        Ik negeer ze gewoon.
        Het is extreem zelden dat ik ga doorklikken op iets.

        Idem met aanbiedingen voor zogezegd een korting. Meestal kan je mits wat zoekwerk het op een ander nog goedkoper krijgen.

        Die praktijken zijn al zo oud als de straat.

        Ik ben er zelfs in geslaagd om facebook en instagram vrij van reclame te krijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Rijk worden zonder een poot uit te steken.

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Sukkel als je het met €6500 moet stellen. Ik heb net $1500000 gewonnen!
          Pfwwww....... Amateur!
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: Rijk worden zonder een poot uit te steken.

            Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
            Ik ben er zelfs in geslaagd om facebook en instagram vrij van reclame te krijgen.
            Wel, jij bent het product waar FB en Instadinges reclame mee maken...

            Comment

            Working...
            X