Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Led strip probleempje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Led strip probleempje

    De led-strip in de kamer van mijn dochter doet wat raar, bij alles blauw zijn er tussendoor paar reeksen rood.
    Bij kleur op rood is alles rood.
    Als ik met de afstandsbediening de ledstrip uitdoe, branden er een paar lichtjes héél licht in het blauw, dus dit verbruikt constant licht electriciteit zeker en niets aan te doen?.

  • #2
    Re: Led strip probleempje

    Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
    De led-strip in de kamer van mijn dochter doet wat raar, bij alles blauw zijn er tussendoor paar reeksen rood.
    Bij kleur op rood is alles rood.
    Als ik met de afstandsbediening de ledstrip uitdoe, branden er een paar lichtjes héél licht in het blauw, dus dit verbruikt constant licht electriciteit zeker en niets aan te doen?.
    Een nieuwe kopen bij den Brico en hopen dat het iets beter is dan Wish of Ali-kwaliteit.

    Comment


    • #3
      Re: Led strip probleempje

      Reactie is wereldvreemd en niet meer van deze tijd, Ali is geen bedrijf maar een verzameling firma's net zoals eBay. Mijn andere led strips via Ali werken perfect. Brico koopt ze ook in Azië met 3x winst moest u dit niet weten, zoals zoveel.

      Comment


      • #4
        Re: Led strip probleempje

        Die dingen komen inderdaad allemaal van ginderachter.

        Denk niet dat er veel aan te doen is. Toch niet kosten-efficiënt. Nu ja, het verbruikt altijd elektriciteit tenzij je de stekker uittrekt als je die niet gebruikt.

        Comment


        • #5
          Re: Led strip probleempje

          Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
          De led-strip in de kamer van mijn dochter doet wat raar, bij alles blauw zijn er tussendoor paar reeksen rood.
          Bij kleur op rood is alles rood.
          Als ik met de afstandsbediening de ledstrip uitdoe, branden er een paar lichtjes héél licht in het blauw, dus dit verbruikt constant licht electriciteit zeker en niets aan te doen?.
          Bij veel van die strips is de driver apart en verbonden met een stekkertje met vier pennetjes, dat driver the met zender kost maar een prik en de kans is grootst dat daar de fout zit en niet in je led strip.

          Comment

          Working...
          X