Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[outlook] Wie heeft er dit ook gekregen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [outlook] Wie heeft er dit ook gekregen ?

    Raar, vandaag ontvang ik een mail waarbij gemeld wordt dat outlook naar een nieuwe versie over stapt. WIl ik mijn account verder kunnen bereiken, wordt er me gevraagd een link aan te klikken ....
    Ik heb de content van die link bekeken en vind het al even lnk als de mail zelf.

    hs://microsoft885834168_._wordpress_._com/

    ik heb underscores geplaatst voor en na de punten zodat die link niet werkt.

    Iemand enig idee ?
    Hieronder een foto van die mail.

    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: [outlook] Wie heeft er dit ook gekregen ?

    Helpt dit Pretending+to+be+an+Outlook+Version+Update

    Comment


    • #3
      Re: [outlook] Wie heeft er dit ook gekregen ?

      Kijk naar de volledige header, wat in je email programma getoond wordt (of je browser bij webmail) is niet betrouwbaar. Zelf vind ik dat nummer na microsoft al verdacht. En het lijkt ook niet geadresseerd naar jouw email adres tenzij jij Debb Williams bent. Dat lijkt gestuurd naar mailer_at_microsoft.com. Doet bij mij zoveel bellen rinkelen dat ik het in de vuilbak zou gooien.

      Comment


      • #4
        Re: [outlook] Wie heeft er dit ook gekregen ?

        Ik heb in ieder geval niets gedaan. Zelf vond, vind ik heel verdacht, vandaar dit hier even naar voor gebracht en eveneens het adres van de link-button aangepast.
        Ik vond het al absurd dat een medewerker van Microsoft een mail stuur via hotmail.com.

        Kan een waarschuwing zijn voor anderen die deze rommel ook nog kunnen ontvangen.

        Bedankt
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: [outlook] Wie heeft er dit ook gekregen ?

          En Microsoft die communiceert via een Wordpress website? Ik denk het niet!
          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • #6
            Re: [outlook] Wie heeft er dit ook gekregen ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
            En Microsoft die communiceert via een Wordpress website? Ik denk het niet!
            Dat op zich is al duidelijk genoeg. [emoji6]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment

            Working...
            X