Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon eos 5dD IV en usb 3 usb 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon eos 5dD IV en usb 3 usb 2

    heb een 5d IV nu als Ik deze aan de computer hang op usb3 word deze wel herkent door windows 10 maar niet door EOS Utility dit program start op maar sluit dan terug af.
    Als Ik deze op USB 2 aansluit gaat deze wel en start EOS UTILITY op en kan Ik zo verder, Weet zeker dat het aan windows 10 ligt, maar weet niet hoe en wat Ik er aan kan doen.
    Om mijn laptop is er alleen maar USB 3 en eerst weigerde windows 10 maar dan ging deze door en heb daar nu geen probleem meer mee.
    Heb al EOS UTILITY verwijderd en terug ge installeert maar dit helpt niet wie weet raad

  • #2
    Re: Canon eos 5dD IV en usb 3 usb 2

    Oorspronkelijk geplaatst door Franky S Bekijk bericht
    heb een 5d IV nu als Ik deze aan de computer hang op usb3 word deze wel herkent door windows 10 maar niet door EOS Utility dit program start op maar sluit dan terug af.
    Als Ik deze op USB 2 aansluit gaat deze wel en start EOS UTILITY op en kan Ik zo verder, Weet zeker dat het aan windows 10 ligt, maar weet niet hoe en wat Ik er aan kan doen.
    Om mijn laptop is er alleen maar USB 3 en eerst weigerde windows 10 maar dan ging deze door en heb daar nu geen probleem meer mee.
    Heb al EOS UTILITY verwijderd en terug ge installeert maar dit helpt niet wie weet raad
    Ik heb daar ook een tijd mee geprutst.
    Op de duur alle versies van EOS utility verwijderd en versie 3 geïnstalleerd.
    Die werkt met mijn toestellen van de laatste 6 jaar met USB 2 en USB 3, oudere hebben versie 2 nodig en beide tesamen kan blijkbaar niet.
    Gelukkig zijn de Canon ingenieurs veel beter in camera's dan in PC software.

    Comment


    • #3
      Re: Canon eos 5dD IV en usb 3 usb 2

      Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
      Ik heb daar ook een tijd mee geprutst.
      Op de duur alle versies van EOS utility verwijderd en versie 3 geïnstalleerd.
      Die werkt met mijn toestellen van de laatste 6 jaar met USB 2 en USB 3, oudere hebben versie 2 nodig en beide tesamen kan blijkbaar niet.
      Gelukkig zijn de Canon ingenieurs veel beter in camera's dan in PC software.
      Bij mij staan beide versies erop Jan, geen problemen hier (voorlopig)
      Het lijkt me eerder een driver probleem bij de TS, zou dat kunnen

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Canon eos 5dD IV en usb 3 usb 2

        Het kan ook een probleem zijn met de chipset van uw USB poorten.
        Probeer er eens een usb hub tussen te plaatsen.
        Ik heb dit probleem ook met mijn portable. GPS en scanner werken er ook niet op. Maar met een hub ertussen wel.

        Comment

        Working...
        X