Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze blijven het toch maar proberen...en het is gelukt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ze blijven het toch maar proberen...en het is gelukt

    Ik denk dat dit belangrijk genoeg is om een apart topic te openen...

    Vandaag per toeval mijn Visa kaart consumptie gecheckt en gezien dat er 3 afboekingen waren van een firma clock-str.com: 1,95€, 49 € en 4,95€.

    Op zich niet dramatisch maar dat is misschien pas het begin. bovenvermelde site ziet er mooi uit maar nietszeggend. Tel wordt niet beantwoord. Ik ben zeker dat ik daar niets gekocht of besteld heb. Volgens cardstop is da t een soort abonnement dat ik misschien zou aangeklikt hebben. Meestal let ik goed op, maar natiuurlijk is niks onmogelijk.

    Kaart heb ik geblokkeerd, klacht op mijnkaart.be, aangifte van fraude... we zien wel wat er van komt...

  • #2
    Re: Ze blijven het toch maar proberen...en het is gelukt

    Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
    Vandaag per toeval mijn Visa kaart consumptie gecheckt en gezien dat er 3 afboekingen waren van een firma clock-str.com: 1,95€, 49 € en 4,95€.
    .../...
    Volgens cardstop is da t een soort abonnement dat ik misschien zou aangeklikt hebben. Meestal let ik goed op, maar natuurlijk is niks onmogelijk.
    Als dat een abonnement zou zijn, dan zou het vermoedelijk toch eerder telkens om hetzelfde bedrag gaan?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Ze blijven het toch maar proberen...en het is gelukt

      Update : uiteindelijk heb ik clock-str bereikt, en het gaat op een abonnement van screenacy.com. Zij gaan dat annuleren.
      Geen idee waar dat vandaan komt, of waarom ik dat zou nodig hebben. Ik heb daar proberen in te loggen maar geen account...

      Comment


      • #4
        Re: Ze blijven het toch maar proberen...en het is gelukt

        Beste,
        dit is mij ook overkomen. Op 5 en 10 maart werd er 1,95 + 49 + 2 euro van mijn Mastercard gehouden. Voor mij ook totaal onbekend. Zou gaan om een abonnement op een streamingdienst, dat ik nooit heb aangegaan. Site: screenacy.co. Heb bank gebeld en kaart geblokkeerd. Zou pas kunnen betwisten als het bedrag ook werkelijk in de uitgavenstaat staat, bij mij staat het nog op "gereserveerd". Volgens vrienden die bij de bank werken, zou dit in orde moeten komen. Er zit een verzekering op zo'n betaalkaart.
        Oorzaak bij mij was een poll voor de uitslag van een wielerwedstrijd via "ferendum". Blijkbaar heb ik daar op "ok" gedrukt en moest er een nummer van kredietkaart worden opgegeven. Stom dat ik daar ben op ingegaan.... Opletten is dus de boodschap !!!

        Comment


        • #5
          Re: Ze blijven het toch maar proberen...en het is gelukt

          IJeffrey,
          Ik kan niet uitsluiten dat ik op iets gedrukt heb, maar mijn kredietkaart ingeven??? Daarvoor zou ik toch ongeveer 5 triple karmeliet binnen moeten hebben...

          Ondertussen is alles teruggestort door clock-str. Natuurlijk vervelend dat je nieuwe visa kaart krijgt van cardstop: nu kende ik het nummer bijna vanbuiten

          Comment


          • #6
            Re: Ze blijven het toch maar proberen...en het is gelukt

            Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
            IJeffrey,
            Ik kan niet uitsluiten dat ik op iets gedrukt heb, maar mijn kredietkaart ingeven??? Daarvoor zou ik toch ongeveer 5 triple karmeliet binnen moeten hebben...

            Ondertussen is alles teruggestort door clock-str. Natuurlijk vervelend dat je nieuwe visa kaart krijgt van cardstop: nu kende ik het nummer bijna vanbuiten
            Vreemd dat jouw kaart van cardstop komt. Die van ons komt van de bank.

            Comment


            • #7
              Re: Ze blijven het toch maar proberen...en het is gelukt

              Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Vreemd dat jouw kaart van cardstop komt. Die van ons komt van de bank.
              Ik bedoelde : cardstop heeft de nieuwe kaart besteld, en die is inderdaad via de bank gekomen.

              Ondertussen een nieuw bericht gekregen dat ik lid ben van Tower Ball room dance, met naam en toenaam: ik vermoed dat die ook mijn oude VISA kaart nummer hebben geprobeerd... Dat moet een dansschool zijn voor mensen met 2 linkervoeten
              Last edited by jv2e; 15 maart 2021, 10:53. Reden: spelfout

              Comment

              Working...
              X