Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn ex haar Valentijnslingerie kwam op mijn adres toe, hoe haar terugpranken ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn ex haar Valentijnslingerie kwam op mijn adres toe, hoe haar terugpranken ?

    Even iets serieus en daarna iets luchtigs

    Ik was 25j samen met mijn jeugdliefde waarvan 13j gehuwd en uit elkaar gegroeid.
    Zij had geen hobby's en enkel sociaal contact met haar familie en collega's (haar pa daarintegen heeft in zijn DNA dat hij tegen gans de stad wil praten, de vismarkt), dit zat ook verborgen in haar DNA.
    Ik had veel interesse's en hobby's, maar wij konden niets gemeenschappelijk hadden gezien zij geen hobby's had (zoals haar ma).
    Ik ging 1x per maand of 2 maand op fototrip met vrienden, met mijn ex en dochter in het weekend eens een autotripje, verrassing met speciaal restaurantje, reisje enz... ik zorgde wel voor variatie dus nooit saai.
    De dag erop belde zij naar haar ouders en zus en altijd positief superleuk, lekker restaurant enz

    Plots had zij eindelijk een hobby : tennis
    Daar kwam het DNA van haar pa tot uiting, veel meer sociaal, met iedereen praten tot het overdreven toe. Er was een tennisleraar daar die al 6 maand les gaf aan mijn dochter.
    Hij hoorde dat het minder ging in ons huwelijk, was al 4j vrijgezel en ging mogeljk niemand meer vinden en zei dat hij verliefd was op haar en het gras was plots groener (maar een koe blijft dezelfde koe zegt men)
    Zijn prooi was zwak en dus ideaal om toe te slaan.

    Het uiterlijk vond zij niet meer belangrijk, wel dezelfde hobby's en interesse's : tennis en het extra sociale.
    Hij was ouder, lelijk met weinig haar, scheve tanden (durfde op geen enkele foto te lachen) en graatmager van teveel te lopen.
    Hij had wel een goedbetaalde job, een huis en bedrijfswagen, maar wij hadden ook 2 wagens, een appartement en veel reizen, dus ook niets tekort, het ging dus niet om het geld.

    Zogezegd omdat er passie was, maar na 25j samen vond ik het normaal dat het niet zoals de eerste maanden was. Ik las eens dat de verliefdheid weggaat en is meer houden van.
    Dus ze hebben al van dag 1 een lat-relatie, maar is niet hetzelfde als een echte relatie, je bent precies op vakantie bij elkaar. Wij hadden zelden ruzie, maar bij samenwonen zit je meer op elkaars lip denk ik.

    Mijn kapper en een vriend kennen dit tennisclubje, al nieuwe rijken, vrijgezellen en allemaal lelijke.
    Zij kennen al veel huwelijken die gesneuveld zijn daar.

    Toen vertelde mijn ex dat ze wou scheiden, éénzijdig beslist, ik wou nog proberen maar wist niet dat zij die al kende en haar beslissing stond vast zei ze.
    Zij ging zogezegd met 2 op citytrip in NL, maar ik had 3 tickets ontdekt. Mijn dochter werd gemanipuleerd om met 2 te zeggen.
    Mijn schoonpa vroeg hoe zij gingen, met de trein zei ze. Moet ik jullie naar het station brengen? Neeee zei ze (was met zijn bedrijfswagen natuurlijk).

    In de terugkeer heb ik mijn dochter uitgevraagd, zij begon te wenen en moest liegen van haar tegen mij en haar ouders, zij had alles opgekropt.
    Toen ik mijn dochter bij hen moest ophalen hebben wij alles verteld en haar hartje was verlicht.

    Mijn ex heeft hun lat relatie 1 jaar verzwegen voor mij, haar ouders en omgeving, haar ouders wisten het dus al van ons en hebben 1 jaar gewacht op haar bekentenis.
    Toen durfde ze eindelijk ook hun eerste foto op Facebook samen zetten, anders ging het teveel opvallen dat ze elkaar zo kort na onze scheiding plots kennen.

    Vandaag kreeg ik een pakje geleverd bij mij thuis op haar naam, heb niets afgetekend, gewoon ontvangen (vroeger had zij al eens iets besteld, maar haar adres vergeten aan te passen).
    En zat bruin en zwarte lingerie in (ik werd er alleszins niet warm van ), haar vriend heeft pech want net te laat voor Valentijn
    Een vriend zegt verkopen op vinted en cashen. Een vriendin zegt als ze iets vraagt zeggen dat mijn vriendin het draagt
    Hoe zouden jullie haar terug pranken ?

  • #2
    Re: Mijn ex haar Valentijnslingerie kwam op mijn adres toe, hoe haar terugpranken ?

    ik zou me niet tot hetzelfde niveau verlagen
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Mijn ex haar Valentijnslingerie kwam op mijn adres toe, hoe haar terugpranken ?

      Ik zou dat niet eens op een forum durven of willen posten indien het een echt verhaal is.
      U heeft niet alleen een ex, maar ook een dochter.
      Maar misschien kan je het zelf eens dragen en een selfie posten? [emoji848]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Mijn ex haar Valentijnslingerie kwam op mijn adres toe, hoe haar terugpranken ?

        Man, man, man, wat voor zaken hebben wij met jouw privéleven ? Jij hebt toch altijd onoverkomelijke pech hé. Is het niet met je Peugeot, dan is het met je plafond en nu weer met je ex. Ik ben blijven lezen omdat ik nog een verrassende ontknoping verwachtte, maar niets dan ellende. Ik denk dat je beter naar een (zelf)hulpgroep gaat.

        Comment


        • #5
          Re: Mijn ex haar Valentijnslingerie kwam op mijn adres toe, hoe haar terugpranken ?

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Maar misschien kan je het zelf eens dragen en een selfie posten? [emoji848]
          Doen!

          Tja, erover praten/schrijven is ook een manier om het te verwerken.
          Last edited by Spanik; 15 februari 2021, 21:30.

          Comment


          • #6
            Re: Mijn ex haar Valentijnslingerie kwam op mijn adres toe, hoe haar terugpranken ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
            Doen!

            Tja, erover praten/schrijven is ook een manier om het te verwerken.
            Daar ben ik het nu 200% mee eens want heb hetzelfde meegemaakt als TS, alleen kenden we elkaar al 37 jaar waarvan 35 jaar getrouwd.
            Ze heeft mij ook laten stikken voor ne vent dat zo oud was dat hij haar vader kon zijn.
            Ik was een slechte man volgens haar en die was heel lief. Na zes maand samen met die vent was het al gedaan.
            Dan heeft ze geprobeerd mij weer te lijmen, ik dacht dat ik het echt in Keulen hoorde donderen, ziet dat ze me na een tijdje weer hetzelfde ging lappen.
            Na onze scheiding heb ik vier ellendige jaren in een depressie beland. Eerst dag kliniek en dan een volledige opname.
            Herinner me niet veel meer van wat ik die vier jaren heb uitgespookt.
            Dan stilletjes uit de put geklauterd en iemand leren kennen die 175Km verder woonde, nu zijn wij 14 jaar gelukkig getrouwd.

            Dus TS heef de moed niet op en ga zeker niet op zoek, wat komen moet zal komen.
            Suc6
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Mijn ex haar Valentijnslingerie kwam op mijn adres toe, hoe haar terugpranken ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
              Doen!

              Tja, erover praten/schrijven is ook een manier om het te verwerken.
              Mee eens: vervelende ervaringen kun je van je afschrijven, maar blijf er niet te lang in hangen.

              Comment


              • #8
                Re: Mijn ex haar Valentijnslingerie kwam op mijn adres toe, hoe haar terugpranken ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                ... knip ... vervelende ervaringen kun je van je afschrijven, maar blijf er niet te lang in hangen.
                Dat is het nu juist, dit is iets dat je pakt en het blijft de rest van uw leven hangen.
                TS 25 jaar, ik 37 jaar, dan is je leven precies een dictionnaire waar een dik pak bladen in het midden ontbreken.
                Want waarop en waarom de scheiding ook is tot stand gekomen, je hebt voor de scheiding elkaar graag gezien en samen veel gelukkige jaren beleefd en dat is in één ruk weg en die moeten uit dat koppeke verdwijnen dat heeft tijd nodig, veel tijd.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn ex haar Valentijnslingerie kwam op mijn adres toe, hoe haar terugpranken ?

                  Ik zou het haar gewoon bezorgen.
                  Als ze te ver woont kan je vragen om het op te sturen eventueel tegen vergoeding van kosten.

                  De reden is dat je zo de winnaar bent door keurig te handelen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn ex haar Valentijnslingerie kwam op mijn adres toe, hoe haar terugpranken ?

                    Ik moest het woord 'pranken' al opzoeken, stel je voor.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mijn ex haar Valentijnslingerie kwam op mijn adres toe, hoe haar terugpranken ?

                      Dat "terug pranken"... is het dat allemaal waard? Om eerlijk te zijn, het ou ook mijn eerste gedacht zijn. Maar wat win je er mee? 2 minuten een "goed" gevoel en dan weer maanden de put in. Gewoon de vuilbak in en verder gaan.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                      Mee eens: vervelende ervaringen kun je van je afschrijven, maar blijf er niet te lang in hangen.
                      Das een ander paar mouwen. Ik zit nog altijd met iets van 32 jaar geleden... 'k Zal dus maar zwijgen voor de rest.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mijn ex haar Valentijnslingerie kwam op mijn adres toe, hoe haar terugpranken ?

                        je hebt pech gehad in het leven, dat is het verleden... er is nog een hele toekomst voor u... kom met jezelf in het reine, de enige oplossing is ga voor uw toekomst en klasseer het verleden, steek daar uw tijd niet meer in

                        vind de moed en het geloof, maar voornamelijk de kracht om dit te verwezenlijken, enkel jij kan dit doen

                        (ben ervaringsdeskundige en ja ik heb DE grote liefde ontmoet, en ben er dan ook veel beter van geworden)

                        Comment

                        Working...
                        X