Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon R5 700 euro goedkoper? Iemand ervaring met MCZ DIRECT?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon R5 700 euro goedkoper? Iemand ervaring met MCZ DIRECT?

    Dag iedereen,

    Heeft iemand ervaring met de online shop MCZ DIRECT? Daar kan je nu een canon R5 aankopen voor meer dan 700 euro minder dan de normale prijs ( op zo goed als alle andere sites)
    Lijkt een partner te zijn van de Fnac, maar zo'n prijsverschil is toch vreemd?

    Groet

  • #2
    Re: Canon R5 700 euro goedkoper? Iemand ervaring met MCZ DIRECT?

    Oorspronkelijk geplaatst door MonsieurMartin Bekijk bericht
    Dag iedereen,

    Heeft iemand ervaring met de online shop MCZ DIRECT? Daar kan je nu een canon R5 aankopen voor meer dan 700 euro minder dan de normale prijs ( op zo goed als alle andere sites)
    Lijkt een partner te zijn van de Fnac, maar zo'n prijsverschil is toch vreemd?

    Groet
    Zou het niet vertrouwen, wordt waarschijnlijk weer verstuurd vanuit China
    Net zoals Bol.com is het ook bij Fnac zo dat ze met "partners" werken, die worden spijtig genoeg niet altijd gecontroleerd
    Heb ik ooit ook eens gehad bij een partner van Bol.com, zaklamp besteld via hun site en kreeg een héél ander, ouder model toegestuurd.
    Eer dat ik contact kon krijgen om het terug te sturen, geld terug te krijgen enz is er een hele tijd aan voorbij gegaan, het geeft mij wel ook nog de terugzendkosten opgeleverd en had uiteindelijk niks.
    Ook Fnac werkt tegenwoordig op deze manier, als je de hele kleine lettertjes begint te lezen dan zegt Fnac volledig los te staan van elke communicatie of garantie met dat bedrijfje.
    Bol.com en Fnac verhuren eigenlijk deeltjes van hun site aan zulke bedrijfjes, voor de rest trekken ze zich niks aan.
    Het is aan de klant om alles goed door te lezen
    Steeds meer van deze kleine (meestal eenmanszaakjes in de keuken) steken de kop op en profiteren op die manier mee van de naam en vindbaarheid van de grote spelers

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Canon R5 700 euro goedkoper? Iemand ervaring met MCZ DIRECT?

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Zou het niet vertrouwen, wordt waarschijnlijk weer verstuurd vanuit China
      Ik was dus verkeerd, het is niet China maar Singapore


      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Canon R5 700 euro goedkoper? Iemand ervaring met MCZ DIRECT?

        Ja dat begint een ellende te worden de grotere ketens die kleinere (onbekende) spelers in schakelen....
        Eind vorig jaar was ik op zoek naar een nikon lens voor op een FF ....dacht aan de 24-120mm F4...had ze
        bij iemand gevonden 2 de hands voor 400 euro op camera.nu ongeveer 650 euro en toen vond ik ze nieuw bij Fnac aan 470 euro...
        met als leverancier "Infinity Pro" volgens hun site een luxemburgse firma...ik had aan Fnac de vraag gesteld of de garantie en
        betrouwheid onder Fnac viel...nooit een antwoord gekregen....wel besteld ...blijkt een engelse firma te zijn met waarschijnlijk een
        kantoortje in Luxemburg ?

        Groeten
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: Canon R5 700 euro goedkoper? Iemand ervaring met MCZ DIRECT?

          Het Amazon syndroom ... een "vertegenwoordiger" in Europe (de mijne zat zogezegd in Italië) maar de electronica componenten werden uit China "verzonden" (ging wel bijzonder snel) Toch is het niet al kommer en kwel.

          Comment

          Working...
          X