Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filipo wint de januari 2021 Challenge, thema: Herinnering(en). Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Filipo wint de januari 2021 Challenge, thema: Herinnering(en). Proficiat!

    Filipo doet het weer. November 2020 stond nog op zijn naam, en nu wint hij opnieuw de Challenge met '8mm film'. Flinke concurrentie nochtans, want zowel LucasBols (#2) als Frakske (#3) leveren beelden af die vergelijkbaar zijn zowel qua inhoud als qua uitwerking. D'er zijn nog wel dergelijke inzendingen die oude foto's tonen, oude brieven... allemaal zaken die herinneringen met zich meebrengen.
    De winnaar krijgt een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe, zijn inzending wordt door mij voorgedragen voor de HoF van volgende week, en zal tevens door de redactie van Shoot worden opgevraagd voor publicatie in het tijdschrift.

    We gaan een erg korte februari Challenge tegemoet nu. Foto's voor het thema 'Winter' moeten namelijk genomen worden vanaf vandaag 1 februari t.e.m. 15 februari, dat zijn maar twee weken. We gaan proberen de uitslag bekend te maken op 21 februari, want geen week later gaat de Challenge even (?) 'uit de lucht' omwille van nieuwe software.
    Zeg niet dat je niet verwittigd was!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Filipo wint de januari 2021 Challenge, thema: Herinnering(en). Proficiat!

    Proficiat Fiipo en ook weer proficiat aan alle deelnemers, voor de volgende challenge vrees ik dat het binnen die korte periode niet echt gaat winteren ...
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Filipo wint de januari 2021 Challenge, thema: Herinnering(en). Proficiat!

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Proficiat Fiipo en ook weer proficiat aan alle deelnemers, voor de volgende challenge vrees ik dat het binnen die korte periode niet echt gaat winteren ...
      Misschien dat zingen helpt? Let itsnow, let it snow, let it snow...
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Filipo wint de januari 2021 Challenge, thema: Herinnering(en). Proficiat!

        Niet verwacht maar superleuk Dit wordt een mooie herinnering
        Bedankt aan de stemmers en felicitaties ook aan de andere deelnemers.

        Wat de nieuwe opdracht betreft : begin volgende week zou het gezang van Les wel eens succes kunnen hebben...
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: Filipo wint de januari 2021 Challenge, thema: Herinnering(en). Proficiat!

          Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
          Wat de nieuwe opdracht betreft : begin volgende week zou het gezang van Les wel eens succes kunnen hebben...
          Als ik nog eens speciale wensen I.V.M. weer heb dan vraag ik Les of hij daar eens wil voor zingen, hij heeft blijkbaar verborgen talenten
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Filipo wint de januari 2021 Challenge, thema: Herinnering(en). Proficiat!

            Hahaha!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X