Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

andere site voor mijn foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • andere site voor mijn foto's

    Eens hier proberen. Heb een en ander verhuisd van Proximus naar One.com en eens proberen of het op dit forum lukt. Schijnt niet op alle forums te lukken.



    Ik zie hier toch iets met mijn browser als ik een voorbeeld vraag.

  • #2
    Re: andere site voor mijn foto's

    Dit ziet er toch correct uit, beeld is zichtbaar.

    Comment


    • #3
      Re: andere site voor mijn foto's

      Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
      Eens hier proberen. Heb een en ander verhuisd van Proximus naar One.com en eens proberen of het op dit forum lukt. Schijnt niet op alle forums te lukken.

      Ik zie hier toch iets met mijn browser als ik een voorbeeld vraag.
      Ik gebruik ook One.com, nog nooit problemen gehad om foto's te linken op gelijk welke site, doe dit ondertussen toch al een tiental jaar denk ik
      Welke problemen zouden er dan moeten zijn ?
      Ik heb gewoon extra mappen aangemaakt in mijn File manager op One.com en van daaruit link ik steeds naar andere sites om foto's te plaatsen.
      Ik gebruik dus niet mijn eigen sitegegevens om door te linken maar dus extra mappen, dit omdat ik als ik mijn site aanpas dan de gelinkte foto's nergens verdwijnen op fotosites

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: andere site voor mijn foto's

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Welke problemen zouden er dan moeten zijn ?
        Op een ander forum zijn foto's met dezelfde link als hier niet zichtbaar. Bij het willen posten van de post zegt de forumsoftware dat de afmetingen van de foto niet bepaald kunnen worden en weigert de volledige post. Maakt niet uit of ik een verwijzing hhtp of https gebruik. Nu ja, het is enkel bij dat ene forum een probleem dus zal het daar moeten opgelost worden.

        Comment


        • #5
          Re: andere site voor mijn foto's

          Ik kijk hier met Cliqz, een "moeilijke" browser waarmee ik links van een aantal fotosites hier niet zie, maar met de jouwe is alles OK.

          Comment


          • #6
            Re: andere site voor mijn foto's

            En weet dat One.com een uiterst goede service heeft en dat ze STEEDS te bereiken zijn.
            Ook deze provider gehad, ik kende er toen geen ballen van en alles liep op wieltjes.
            Achteraf wel Dreamweaver geleerd om zelf mijn site te maken, dat wel.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment

            Working...
            X