Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixel King Pro voor Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixel King Pro voor Nikon

    Ik heb de Pixel King PRO (voor Nikon) een kleine 2 jaar en vroeger op mijn Nikon D7200 werkte die feilloos. Ik heb nu een een jaartje de D7200 vervangen door de Z7 en vanaf zijn de problemen begonnen. Soms werkte die niet, dan weer wel enz.. tot hij een maand geleden niets meer deed. De winkel waar ik die gekocht had is ermee gestopt (corona?) en dan maar rechtsreeks naar invoerder opgestuurd en gisteren terug gekregen met de melding dat alles nagezien was en alles OK was maar dat ze hem wel niet hebben kunnen testen op de Nikon Z7. Is er iemand (liefst ook met de Z7) die mijn verhaal herkend. Heb mail naar Nikon geschreven maar die raden natuurlijk de Nikon SU-800 commander aan maar dat is optisch en dat wil ik niet (liefst radio gestuurd). Godox X2 past wel op de Z7 maar is niet compatibel met mijn Nikon SB 910 flitser. Dan maar gezocht en ik kom bij Nissin Air 10 uit en natuurlijk is de vraag of daar een Z7 gebruiker ervaring mee heeft.
    Bedankt al op voorhand voor de goed tips.

  • #2
    Re: Pixel King Pro voor Nikon

    Als je die SB910 op een Godox receiver plaatst, kan je die probleemloos aansturen met een Godox trigger (X-pro of XT).
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Pixel King Pro voor Nikon

      Volgens Kamera Express is de SB 910 niet compatibel met de Godox X2. Heb mijn licht bij Nissin opgestoken en daar zou het wel lukken. De Z7 is wel alleen compatibel met de Air10 maar niet met de a1. En de Nikon reciever van Nissin is dan weer op zijn beurt compatibel met de SB 910.

      Comment


      • #4
        Re: Pixel King Pro voor Nikon

        Heb bericht gehad van de fabrikant van Pixel Pro en ze bevestigen dat hun apparaat niet op de Nikon Z7 werkt (hoe dat het dan komt dat ik er enkele maanden mee heb kunnen werken is voor hun een raadsel) Dus Nissin Air 10 (die werkt 100% zeker, de Air 1 werkt zeker niet op Z7) en de Nikon Air Reciever besteld. Zal mijn Pixel Pro dan maar te koop zetten, dus als er iemand die wil uittesten en eventueel kopen, je kan een goed zaakje doen (mag goedkoop weg)

        Comment

        Working...
        X