Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital verwaarloosd?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgiumdigital verwaarloosd?

    Buiten 'forum' en 'Photochallenge' lijken de topics op Belgiumdigital nogal verwaarloosd :

    > 'BD News' eindigt in december 2003
    > 'BD Crew Albums' en 'Your Albums'volgen de laatste trends niet (geen Canon D300, Nikon D70, etc...)
    > 'download' : wie is nog geïnteresseerd in een kalender van 2003?
    > 'site history' eindigt in mei 2004

    Vreemd toch als je weet hoe actief men is op het forum?
    Of hebben die andere topics nog enkel historische waarde?

    Voor de rest zeer toffe site...
    BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

  • #2
    Re: Belgiumdigital verwaarloosd?

    Hou er aub ook eens rekening mede dat dit allemaal vrijwiligerswerk is .
    Als u weet dat in het voorjaar alle energie is gegaan naar de nieuwe server ,dat na in gebruik name van die server nog talrijke kleine mankementen dienden opgelost te worden .Vindt ik het heel normaal dat eerst alle veel gebruikte onderdelen naar behoren werken. En trouwens in my album kan je gerust een eigen album aanmaken .Ikzelf heb een 300d en heb gezien dat dit toestel ontbreekt maar heb zelf geen tijd om dit in orde te brengen .En weet ook niet of mijn foto's nu wel geschikt zijn om daar te zetten.
    Maar laat het wel achterwege om die paar goede zielen die hier de arbeid verrichten te bekritiseren .

    Het is wel spijtig dat er van de zijde van bestuur (of wat dan ook)nog steeds geen lijst is verschenen met wat werk er nog gedaan zou kunne worden door andere mensen. Ondanks dit herhaaldelijk is gevraagd door meerdere mensen.
    Groetjes
    http://www.vehe.be

    Comment


    • #3
      Re: Belgiumdigital verwaarloosd?

      OK Avatar,
      Het is maar een vaststelling, en de "kritiek" is niet kwetsend bedoeld, maar veleer bedoeld als hint om jullie supergoede site nog te verbeteren.
      BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

      Comment


      • #4
        Re: Belgiumdigital verwaarloosd?

        Ik zit er voor niets tussen.
        Groetjes
        http://www.vehe.be

        Comment


        • #5
          Re: Belgiumdigital verwaarloosd?

          Deze recente topic van de crew zal je misschien wat geruststellen ...
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Re: Belgiumdigital verwaarloosd?

            Merci voor de link
            Groetjes
            http://www.vehe.be

            Comment


            • #7
              Re: Belgiumdigital verwaarloosd?

              Hallo,

              Zoals al gemeld in het aangehaalde topic kent Belgiumdigital momenteel "groeipijnen". Dat betekent concreet dat we met de nu beschikbare medewerkers het werk nog (bijna) onmogelijk gedaan krijgen.
              Tel daarbij dat voor een aantal crewleden de familiale/professionele omstandigheden dusdanig veranderd zijn dat er niet meer dezelfde tijd beschikbaar is voor BD dan voorheen ...

              Daarom zijn we momenteel bezig met de lijst van "medewerkers".
              De bedoeling is een zo concreet mogelijke taakomschrijving te kunnnen geven want hoe meer duidelijkheid, hoe beter.

              We hopen dan ook zo spoedig mogelijk die "lijst" online te krijgen en rekenen op een aantal mensen om BD over de "groeipijn" heen te helpen.

              En geloof me, het is voor ons ook niet leuk om te zien dat niet alles meer lukt zoals voorheen maar het is nu eenmaal een (tijdelijk) gegeven en we hopen dat we met de medewerking van een aantal nieuwe mensen binnen een korte termijn weer up-to-date kunnen werken ...

              Jaja
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #8
                Re: Belgiumdigital verwaarloosd?

                Wat de crew ook mag vertellen, het belangrijkste is dat er banners zijn die opbrengen (kost waarschijnlijk minder tijd en is meer lucratief) en dat het winkeltje van cvaniperen kan verkopen (die moet zelfs nog geen banners zetten, die mag gewoon in het forum zijn handeltje uitbaten).
                Zalig de armen van geest (binnenkort te herkennen aan strap).

                Comment


                • #9
                  Re: Belgiumdigital verwaarloosd?

                  Oorspronkelijk geplaatst door mila
                  Wat de crew ook mag vertellen, het belangrijkste is dat er banners zijn die opbrengen (kost waarschijnlijk minder tijd en is meer lucratief) en dat het winkeltje van cvaniperen kan verkopen (die moet zelfs nog geen banners zetten, die mag gewoon in het forum zijn handeltje uitbaten).
                  Zalig de armen van geest (binnenkort te herkennen aan strap).
                  Ik vind dat redelijk overdreven. Ik heb cvaniperen hier nog nooit een posting weten starten om ook maar iets uit zijn winkel te kunnen verkopen. Ook de straps zijn een vraag van de bezoekers, dacht ik. En ik vermoed dat Corné gewoon de voorkeur heeft om die daar te bestellen, omdat die de beste voorwaarden kan garanderen. Je moet namelijk ergens bestellen als je een product wil kopen, nietwaar?

                  Ik vind het overigens zeer normaal dat handelaars besproken worden op een forum. En de handelaars die zelf op dit forum actief zijn, hebben al meer tijd en energie gestoken in de gratis adviezen waar iedereen wat aan heeft, dan dat ze er op directe wijze hun boterham mee verdienen. Dat zoiets indirect opbrengt lijkt me maar niet meer dan normaal.

                  En, Mila, stoort gij u aan die banners? Ik vind dat die op een zulkdanig hoekje van het scherm staan, dat je die makkelijk kan negeren als je dat wil. Zolang het niet stoort en het geld opbrangt "voor ons - forumbezoekers - allemaal" (!) lijken die banners me zeer welkom zelfs.

                  Ik hoef natuurlijk niemand de les te spellen waar het zijn persoonlijke en onomwonden vrije mening betreft. Maar mensen die zo 'n BD strap aanschaffen tot "armen van geest" bombarderen, vertelt wel iets over de persoon achter die vrije meningsuiting.

                  [edit]Als er een kleinigheid is waar ik BD mee kan helpen, dan zal ik dat met plezier doen! Ik kijk dus uit naar de lijst met nog uit te voeren taken. Allemaal onder het motto "zaag er niet over, maar doe er iets aan".[/edit]
                  Last edited by vicberger; 10 november 2004, 08:53.
                  Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Belgiumdigital verwaarloosd?

                    Oorspronkelijk geplaatst door mila
                    Wat de crew ook mag vertellen, het belangrijkste is dat er banners zijn die opbrengen (kost waarschijnlijk minder tijd en is meer lucratief) en dat het winkeltje van cvaniperen kan verkopen (die moet zelfs nog geen banners zetten, die mag gewoon in het forum zijn handeltje uitbaten).
                    Zalig de armen van geest (binnenkort te herkennen aan strap).
                    Na zo'n uitspraak vraag ik me af wie hier de arme van geest is
                    Leven en laten leven zeg ik altijd...
                    Last edited by Luad; 10 november 2004, 12:20.
                    D7000 en wat glas

                    Comment


                    • #11
                      Re: Belgiumdigital verwaarloosd?

                      Hallo vicberger,

                      Dat is zoals het zou moeten zijn
                      Alvast bedankt ...

                      Jaja

                      Oorspronkelijk geplaatst door vicberger
                      [edit]Als er een kleinigheid is waar ik BD mee kan helpen, dan zal ik dat met plezier doen! Ik kijk dus uit naar de lijst met nog uit te voeren taken. Allemaal onder het motto "zaag er niet over, maar doe er iets aan".[/edit]
                      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Belgiumdigital verwaarloosd?

                        Oorspronkelijk geplaatst door jaja
                        Hallo vicberger,

                        Dat is zoals het zou moeten zijn
                        Alvast bedankt ...

                        Jaja
                        Vicberger voilà ne kus van de meester en een bank vooruit. (en ge zit ook in hunne zak)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Belgiumdigital verwaarloosd?

                          MOD OF/

                          ZIELIG Mila, kan je echt niets anders meer verzinnen dan deze doorzichtige flauwe praat te verkopen, dat is 'trachten' onder de gordel te slaan, maar OOoo.. zo doorzichtig...

                          Ben jij echt zo naief om te denken dat al dat ZUUR verdiende geld van die bannerkens met kruiwagens en geldtransporten naar buitenlandse banken worden vervoerd...

                          En Corné vaniperen is hier zo gegroeid in de jaren dank zij de gratie van onze leden zelf, die in hem een goede service en prijs zien, trouwens wij gaan naar hem.

                          En JA, ook ik heb zo een strap besteld, is van een verdomd goede kwaliteit, het BD logo neem ik er met fierheid bij!

                          Zit jij met een ei of zo???

                          /MOD ON.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Belgiumdigital verwaarloosd?

                            Mila niets verplicht u om hier te blijven komen , vraag me af wat je hier nog komt doen als je er zo over denkt .Als u een probleem hebt praat het hier dan uit op een deftig een beleefde manier. En sta open voor een ander zijn mening en respecteer die ook .U zult er in ieder geval meer met bereiken dan op uw manier.

                            groetjes

                            een arme van geest binnekort heel goed te herkennen
                            Groetjes
                            http://www.vehe.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Belgiumdigital verwaarloosd?

                              Waar wil ik me nu weer mee moeien ?
                              Op school had ik het vaak lastig met de schoolgaande jeugd (kinderen van 15 à 18 jaar). Al wat je deed was altijd slecht. Zij waren de beste stuurlui want zij deden NIETS (sorry, kon het roepen niet laten). Zij konden het altijd beter , 't was ik die domme vragen stelde tijdens de examens , enfin ...
                              Als er een plezante was die dacht zicht interessant te maken dan was de methode eenvoudig maar bijkbaar wel doeltreffend. gewoon negeren, niet luisteren en zeker niet op inspelen. Gewoon doen alsof de persoon op dat ogenblik niet bestaat, lucht, wind.
                              Je moet het zo zien: een verwijtende, vernederende discussie is een misvormde uiting van communicatie. Voor een communicatie heb je wel twee objecten nodig, namelijk de roeper en de toehoorder. Eenvoudiger een micro en een luidspreker. Schakel nu één van die elementen uit, hier de toehoorder en je merkt dat alle functionaliteit van een micro wegvalt.
                              Belgiumdigital kan alleen maar worden verwaarloosd door diegenen die het links laten liggen, die het niet gebruiken (verklaring van verwaarlozing in den Dikke)
                              Last edited by Wim.Vanmaele; 10 november 2004, 12:30.
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment

                              Working...
                              X