Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies voor een nieuwe camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Advies voor een nieuwe camera

    Dag Allemaal,

    Ik heb momenteel een Nikon D5200 maar deze begint na 6 jaar toch wat mankementen te vertonen met meer dan 30.000 clicks.

    Ik zou graag overstappen naar een ander model maar weet niet zo goed de welke. Ik zou wel graag de lensen die ik momenteel heb kunnen behouden!

    Wel misschien belangrijk om te weten, ik zit vaak op de daken in brussel ( met toestemmingen of course ) voor fotografie in de avond.

    Merci alvast voor jullie adviezen!

  • #2
    Re: Advies voor een nieuwe camera

    Oorspronkelijk geplaatst door jappie95 Bekijk bericht
    Dag Allemaal,

    Ik heb momenteel een Nikon D5200 maar deze begint na 6 jaar toch wat mankementen te vertonen met meer dan 30.000 clicks.

    Ik zou graag overstappen naar een ander model maar weet niet zo goed de welke. Ik zou wel graag de lensen die ik momenteel heb kunnen behouden!

    Wel misschien belangrijk om te weten, ik zit vaak op de daken in brussel ( met toestemmingen of course ) voor fotografie in de avond.

    Merci alvast voor jullie adviezen!
    Tja die oefening is toch niet moeilijk:

    1. Systeem kamera (crop): Z50 + adapter
    2. DSLR (crop): D5600, D7500, D500

    Selecteer de functies en gewicht die voor jou belangrijk zijn en dat je binnen je budget blijft
    YMMV
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Advies voor een nieuwe camera

      Als je tevreden bent over dit type en dat zo wil houden dan is de logica dat je gelijkaardig koopt maar dan meer recent type.

      Of je kan opwaarderen naar een hoger geplaatst model in lijn. Veel fotografen doen dat zo.
      Hangt sterk af van uw wensen en de dingen die jij belangrijk vindt wat je dan het beste kan kopen.

      Comment


      • #4
        Re: Advies voor een nieuwe camera

        Zoals hierboven al aangehaald, volgens mij ga je veel plezier hebben en ineens ook future proof zitten met een Z50 + adapter.
        Sony α7ii
        5OOpx

        Comment

        Working...
        X