Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

intiem panorama

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • intiem panorama

    Agfa APX 400 kleinbeeld in een Agfa Billy Record I (6x9 cm) met 3D geprinte spoeladapters. Dit komt zeker de vlakligging ten goede , en daarbij ook de scherpte.
    De Sprocket holes horen er bij.



    groeten en prettig eindejaar,

    stefan

  • #2
    Re: intiem panorama

    heeft wel iets aparts. De inscripties op de rand geven me een gevoel van heimwee naar jongere dagen.
    Over het beeld zelf moet ik toch nog eens nadenken.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: intiem panorama

      Fijn!! ik heb ook nog zo'n rolletje dat ik moet ontwikkelen, is mijn eerste die ik met de spoelen in een box camera stak. ik vind het een prettig beeld zo! mogelijk had ik het venster nog iets meer naar rechts geplaatst, maar dat is vitten op details! fijne afbeelding, maak er zo nog maar! Veel succes voor 2021
      De gustibus et coloribus non est disputandum
      Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

      Comment


      • #4
        Re: intiem panorama

        Het beeld is voor mij mooi en expressief.

        Maar persoonlijk spreekt de uitvoering met de sprockets me niet aan, die gaan teveel met de aandacht lopen. Vooral dat die door het hoofd lopen stoort me.

        Comment


        • #5
          Re: intiem panorama

          De "tandwiel gaten" ("sprocket holes", want een naam zeg) hadden wellicht beter verticaal gestaan, niet?
          Jammer eigenlijk dat die mooie dame nog een hemdje aan geeft.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X