Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom Abbonement

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lightroom Abbonement

    hey Allemaal

    ik wil graag lightroom classic en photoshop willen kopen online.
    Ik zie dat dat kan tegen 12euro/maand maar ik vraag me af of ik dan beide pakketen heb zowel lightroom als photoshop en dan is dan 200gb cloudruimte.
    Zit er ook Lightroom mobiel in dus LR app voor ipad ofzo want daar betaal ik nu ook al voor of blijft dit apart en zit dat niet mee in het pakket van 12 euro?

    graag verneem ik het graag.

    Mijn belangrijkste vraag is of er zeker twee software pakketen bij zitten en toch niet lightroom alleen??

    Prettige feestdagen en beste wensen voor 2021

  • #2
    Re: Lightroom Abbonement

    even googlen en kijk:

    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Lightroom Abbonement

      Hallo


      IK zou graag Lightroom hebben, maar blijkbaar gaat dit alleen met een abonnement per maand
      Kan je lightroom aankopen?
      Kan er mij eventueel iemand helpen


      mvg

      mel

      Comment


      • #4
        Re: Lightroom Abbonement

        Oorspronkelijk geplaatst door melati Bekijk bericht
        Hallo


        IK zou graag Lightroom hebben, maar blijkbaar gaat dit alleen met een abonnement per maand
        Kan je lightroom aankopen?
        Kan er mij eventueel iemand helpen


        mvg

        mel
        Nee, sinds CS6 is Adobe overgestapt op abo systeem. Een paar programma's kunnen nog aangekocht worden, maar buiten Photoshop Elements (wat volgens mij niet opweegt tegen Photoshop) ken ik er geen andere. Misschien iemand anders hier?
        Ik heb m'n Lightroom CS6 nog op mijn Mac staan, al gebruik ik het haast niet; het heeft wel de stap van Mojave (MacOS 10.14) naar Catalina (MacOS 10.15) overleefd, maar het zou me verbazen dat de stap naar MacOS11 (Big Sur) nog iets van Adobe (buiten hun Adobe Reader) heel laat.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Lightroom Abbonement

          Er bestaan ook goede alternatieven zoals Corel Aftershot Pro. (eenmalige aankoop)
          Of Darktable (is gratis dacht ik)
          Er bestaan er nog hoor.

          Comment

          Working...
          X