Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkope manier om windgeluid te reduceren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goedkope manier om windgeluid te reduceren

    Zie hier .
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Goedkope manier om windgeluid te reduceren

    Vermits ik niet genoeg haar meer heb om die te gebruiken waarvoor ze ontworpen zijn is dat misschien de manier om ze te recycleren.

    Comment


    • #3
      Re: Goedkope manier om windgeluid te reduceren

      Ik ga het eens proberen met dat schuim om buizen te isoleren.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Goedkope manier om windgeluid te reduceren

        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        Ik ga het eens proberen met dat schuim om buizen te isoleren.
        dat heeft een gesloten celstructuur, ik vermoed dat je ook heel veel geluid gaat kwijt raken. Maar het is het proberen waard!
        De gustibus et coloribus non est disputandum
        Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

        Comment


        • #5
          Re: Goedkope manier om windgeluid te reduceren

          Het beste middel om (harde) windruis te reduceren tot bijna nul op een microfoon is een langharig (kunst)bontje dat ook voor kragen gebruikt wordt, voor een paar euro op de markt te koop. Schuim om buizen te isoleren is ongeschikt omdat die ook geluid dempt. De schuimkapjes ook wel plopkapjes genoemd op een microfoon zijn bedoeld voor spraak bij het uitademen bv in een studio.
          Last edited by Binnenuit; 11 december 2020, 11:34.

          Comment


          • #6
            Re: Goedkope manier om windgeluid te reduceren

            Gelukkig heb ik ook een flapje fluffy ding liggen, liefst met een elastiek bevestigen, zal mijn gade eens aanspreken...
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment

            Working...
            X