Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filipo wint de november 2020 Challenge, thema: Dood(stil). Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Filipo wint de november 2020 Challenge, thema: Dood(stil). Proficiat!

    De foto's mochten al wel doodstil zijn, de strijd om de plaatsen vooraan was dat zeker niet. Spannend tot de laatste paar uur, en toen werd het duidelijk: filipo wint de november-Challenge vóór samarsj. De derde plaats op het ereschavotje is voor digiD.
    Mijn gelukwensen gaan uiteraard naar dit drietal, maar tevens naar alle deelnemers. Ik heb erg mooie beelden gezien, maar ook een paar eerder banale snapshots. Maar ik was blij met zoveel inzendingen, zoveel is zeker.

    De winnaar ontvangt een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe, zijn foto wordt opgenomen bij de winnende foto's van 2020, en zal door mij worden voorgedragen voor de Hall of Fame van Week 49 (die maandag a.s. 7 december uitgaat). Opgelet: een nominatie is nog geen eindselectie, en het is alweer een tijdje geleden dat de Challenge-winnaar met dezelfde foto de HoF haalt.
    Tenslotte zal de winnende foto worden opgevraagd door de Shoot-redactie, voor publicatie in het tijdschrift. Daarvoor alleen zou ik willen winnen!

    Het thema voor december 2020 is iets technischer van aard, nl. 'Silhouet'. Dat moet mooie inzendingen opleveren!
    Last edited by LesC; 1 december 2020, 08:15.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Filipo wint de november 2020 Challenge, thema: Dood(stil). Proficiat!

    Superleuk ! Bedankt aan alle stemmers.
    En felicitaties aan samarsj en digiD met hun podiumplaatsen.

    Mijn bezoek aan Campo Santo heeft op deze manier niet alleen een mooie foto maar ook een mooi resultaat opgeleverd. En door de periode van het jaar (chrysanten) was de achtergrond ook kleurrijker dan anders.
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment

    Working...
    X