Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kloonstempel in Photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kloonstempel in Photoshop

    Ik merk dat het gereedschap 'Kloonstempel' sinds de laatste update een eigenaardigheid vertoont: als ik een staal neem van bv een blauwe lucht, dan verandert dat staal van kleur als ik het in de foto plak. De kleur is iets bleker, waardoor je natuurlijk goed kunt zien waar je gekloond hebt. Zijn er bij jullie nog mensen die dat opgemerkt hebben ? Tot de vorige versie heb ik daar nooit last van gehad, maar nu wél dus. Mijn instellingen zijn niet veranderd (mijn eerste idee is altijd dat ik zelf iets mispeuterd heb), zou het aan mijn pc kunnen liggen, die al een jaar of 6 oud is...??? Voor alle duidelijkheid: het gaat om de abonnementsversie van PS.

  • #2
    Re: Kloonstempel in Photoshop

    Sorry om jullie op stang te jagen: Bij 'Monster' was niet alle lagen aangevinkt, maar 'onderliggende lagen'. Intussen aangepast en geen probleem meer.

    Comment


    • #3
      Re: Kloonstempel in Photoshop

      Ook opletten dat je de blend mode niet verandert naar lighten of zo. Dan krijg je ook rare toestanden.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment

      Working...
      X