Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(gratis) webruimte enquete

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • (gratis) webruimte enquete

    De meeste online webalbums zijn jammer genoeg betalend of je moet er de beperkingen bijnemen.
    Een andere oplossing is het zélf aanmaken van webalbums, daar kan je eventueel freeware voor gebruiken zoals Jalbum en andere. Maar, dan moet je wel beschikken over webruimte. De meeste providers voorzien gratis webruimte voor hun klanten. Vroeg of laat blijkt deze ruimte volledig benut en moet je op zoek naar alternatieven.

    Vandaar deze bevraging: hoe los jij het op? Waar kan je goedkoop, of nog beter: gratis over extra webruimte beschikken? Wat zijn de voor- en nadelen? Zijn er pop-ups, reklame? Is het voldoende bereikbaar en betrouwbaar?

    Bedoeling is om net zoals Purlut's prachtige overzicht van online webalbums, een lijstje up-to-date te houden zodat iedereen snel over extra webspace kan beschikken.
    Alles staat of valt natuurlijk met jullie feedback, dus laat maar komen en alvast bedankt!
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

  • #2
    Re: (gratis) webruimte enquete

    ben ik ook al een tijdje naar op zoek, echt moeilijk om iets deftig te vinden
    heb twee dagen geleden ingeschreven bij 100webspace.com
    ziet er goed uit maar tot hiertoe site nog niet online gekrgen
    100MB disk space
    1GB bandwidth

    3 POP3 e-mails & Webmail
    Free 24/7 technical support
    PHP, Perl/CGI-BIN
    MySQL database access
    FTP access
    Web-based file manager
    no ads

    een mooie site manager
    Last edited by Hellcat; 7 november 2004, 18:15.
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: (gratis) webruimte enquete

      Heb nu een aantal foto's staan bij PictureParking, werkt prima... enkel uploaden naar albums (via java applet), geen html-pagina's aan te passen of zo... direct linking toegestaan...
      Jan
      www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

      Comment


      • #4
        Re: (gratis) webruimte enquete

        Ik heb twee sites bij www.ovh.com. Onze eigen site en die van onze duikclub. Gratis sites hebben meestal reclame, zijn traag en ondersteunen geen PHP, MySQL ea. OVH waren een van de goedkoopste en alles draait nu al bijna twee jaar zonder problemen. Voor iets meer dan 6€ per maand heb je je eigen domeinnaam, incl. e-mail etc... en ook 240MB webspace. Wetende dat ik +/- 40€ / maand uitgeef aan mijn Internet abonnement, is dat eigenlijk niet veel geld en echt handig om foto's te delen met familie en vrienden. Je moet zelf wel je pagina's in elkaar steken, maar daar vind je genoeg software voor op het WereldWijde Web.
        Canon EOS 5D

        Comment


        • #5
          Re: (gratis) webruimte enquete

          @Hombre
          Bij http://www.netfirms.com
          kan je over gratis vrije ruimte beschikken om een website aan te maken. Je kan er ook fotokokes kwijt die je dan kan linken. (moet nog toevoegen aan mijn lijstje).
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’ętre heureux

          Comment

          Working...
          X