Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een film online bekijken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een film online bekijken

    In hoeverre is dat betrouwbaar?
    Je ziet staan: gratis, maar je moet je registreren .
    Kennen jullie betrouwbare sites waar je al of niet moet registreren ?
    Ik wil bvb "de vlasschaard" zien uit 1983 , dus niet echt een kaskraker he ...
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Een film online bekijken

    Als dit je eerste stappen zijn op 'online kijken', zou ik je persoonlijk https://www.vrt.be/vrtnu/ aanbevelen. Voor de commerciële TV is dat https://vtm.be/vtmgo en d'er zijn er zeker nog.
    Je moet daar inderdaad een account aanmaken, maar wat ze aanbieden is echt wel gratis. Kijk of daar al iets tussenzit dat je interesseert.
    Voor een film als De Vlasschaard zal iemand anders je moeten verwijzen naar andere bronnen. Maar die zijn er wellicht ook.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Een film online bekijken

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Als dit je eerste stappen zijn op 'online kijken', zou ik je persoonlijk https://www.vrt.be/vrtnu/ aanbevelen. Voor de commerciële TV is dat https://vtm.be/vtmgo en d'er zijn er zeker nog.
      Je moet daar inderdaad een account aanmaken, maar wat ze aanbieden is echt wel gratis. Kijk of daar al iets tussenzit dat je interesseert.
      Voor een film als De Vlasschaard zal iemand anders je moeten verwijzen naar andere bronnen. Maar die zijn er wellicht ook.
      Op vrtnu volg ik nu de reeksen van Maurice de Wilde .
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Een film online bekijken

        Inderdaad, nogal wat reeksen, eer dan films, te vinden op vrt.nu. Maar echt wel goed materiaal soms. Ik heb genoten van de film 45 years, maar da's natuurlijk heel wat anders dan De Vlasschaard. Ben zelf benieuwd naar andere reacties op jouw vraag.
        Maar persoonlijk weiger ik, zolang het kan, om nog abonnementen te nemen, dus geen Spotify, wat muziek betreft, of Netflix of wat dan ook, wat TV betreft. Het zou kunnen zijn dat de z.g. 'Vlaamse Netflix' (Streamz is de naam) oude Vlaamse films geeft, maar ook weer: abo! Niet dus, enfin voor mij.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Een film online bekijken

          Je zou natuurlijk ook kunnen denken aan ontlenen (van de dvd) via de bibliotheek? Da’s op de meeste plaatsen ook gratis, dacht ik toch.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Een film online bekijken

            Ik heb die in het voorjaar gemist op eclips tv, die herhalen veel, maar deze is nog niet teruggekomen.
            Tot enkele weken terug kon je een hele film uitzien zonder reclame, is nu ook gedaan.
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #7
              Re: Een film online bekijken

              Gratis na registratie bestaat inderdaad, zo goed als alles op youtube is gratis. MAAR: je betaalt door (gedwongen) reclame te kijken. Ik heb zelf bv een abonnement bij youtube genomen om geen reclame meer te hebben.

              Comment

              Working...
              X