Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zou dit een veilige meubelwinkel site zijn ? Blauwe velvet eetstoelen hoge leuning

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zou dit een veilige meubelwinkel site zijn ? Blauwe velvet eetstoelen hoge leuning

    Ik bekeek al enkele site checkers en ze zien precies geen probleem met deze : http://www.spontan-inn-berlin.de/
    Wel lage prijzen en hun FB/insta... links werken precies niet.

    Als je met paypal betaald ben je beschermd zeker (is via Visa).
    Kan die site nog ergens anders gecheckt worden, trusted reviews ofzo?

    Unsafe in browser wil nog niets zeggen (ik heb ook geen SSL certificaat en staat ook nog op mijn website).
    Maar zelfs de recaptcha klopt niet als je een bericht wil sturen vb 10+6 als je 16 intypt foutmelding enz

    Zal het niet riskeren, jammer, vond daar net enkele mooie blauwe velours eetstoelen voor betere prijzen dan hier.
    Normaal kosten die rond de 100 eur stuk in het buitenland en heb er 4 nodig, maar Belgische sites vragen al 150-200 per stoel (al dezelfde gezien!) dus scheelt qua prijs.

    Wou 4 van deze kopen Salina (soms heten ze Lora) in blauw velours met hoge leuning in Denemarken (prijs per 2 is 215 EUR en gratis verzendkost), maar pas in Feb 2021 op voorraad, wat laat
    Bring the sleek and minimalist aesthetic of Scandinavian design to your home with our collection of furniture. Shop a variety of styles and designs to find the perfect piece for your home. Shop now and elevate your living space with the best of Scandinavian furniture.

    Op bol.com ook uitverkocht maar kun je prijs niet meer zien.

    Hier in NL hebben ze ook iets in die genre, maar Culemborg boven Breda mag niet met quarantaine buitenland.

    Per transport vragen ze 50 eur + BTW, dit is wat duur, op Ebay vragen ze rond de 10-20 transportkost.
    Last edited by CanonYouCan; 4 november 2020, 10:29.

  • #2
    Re: Zou dit een veilige meubelwinkel site zijn ? Blauwe velvet eetstoelen hoge leunin

    Gebrekkige site, geen contactgegevens te vinden, Nederlandse tekst voor een Duitse site, en wel erg goede prijzen. Wat denk je zelf?

    Wegblijven!

    Comment

    Working...
    X