Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lopen voor je leven of filmen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lopen voor je leven of filmen

    Hey juppekes.

    Ik was hier net het artikel aan het lezen over die aanslag in Wenen.
    Maar wat mij nu opvalt zijn de aantal videobeelden.
    In het artikel staat er om 6u vanmorgen dat er al 20.000 videobeelden ingestuurd zijn door de burgers.
    Dat is toch heeeeeeel veeeeeel.
    Moest ik op zo'n plaats zijn zou ik toch ofwel lopen voor mijn leven ofwel me goed verstoppen.
    Bootjes

  • #2
    Re: Lopen voor je leven of filmen

    Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
    Hey juppekes.

    Ik was hier net het artikel aan het lezen over die aanslag in Wenen.
    Maar wat mij nu opvalt zijn de aantal videobeelden.
    In het artikel staat er om 6u vanmorgen dat er al 20.000 videobeelden ingestuurd zijn door de burgers.
    Dat is toch heeeeeeel veeeeeel.
    Moest ik op zo'n plaats zijn zou ik toch ofwel lopen voor mijn leven ofwel me goed verstoppen.
    de videobeelden waarover u spreekt werden gevonden in de woonplaats van een van de daders...dat doet nog meer vragen rijzen... wie heeft er nu in godsnaam 20.000 videos in huis ????
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Lopen voor je leven of filmen

      Hey juppekes.

      Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
      de videobeelden waarover u spreekt werden gevonden in de woonplaats van een van de daders...dat doet nog meer vragen rijzen... wie heeft er nu in godsnaam 20.000 videos in huis ????
      Op HLN staat er "De overheidsdiensten kregen van burgers al 20.000 video's toegestuurd die nu een voor een worden bekeken en onderzocht"
      Die burgers gaan die toch niet in de dader zijn woning gevonden hebben he.
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: Lopen voor je leven of filmen

        Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        Hey juppekes.



        Op HLN staat er "De overheidsdiensten kregen van burgers al 20.000 video's toegestuurd die nu een voor een worden bekeken en onderzocht"
        Die burgers gaan die toch niet in de dader zijn woning gevonden hebben he.
        op vrt nws staat nochtans duidelijk dat de video's in de woning van een van de daders werden gevonden...denk dat hln fake news verspreidt (alhoewel mijn geloof in de VRT ook niet immens is)
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Re: Lopen voor je leven of filmen

          Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
          Hey juppekes.



          Op HLN staat er "De overheidsdiensten kregen van burgers al 20.000 video's toegestuurd die nu een voor een worden bekeken en onderzocht"
          Die burgers gaan die toch niet in de dader zijn woning gevonden hebben he.
          ik moet nu mijn tong wel omdraaien ... zie nu net op vrt nws dat er 20.000 video's verzameld werden terwijl er vanmorgen letterlijk stond dat deze in de woning van een van de daders werden gevonden... ik moet dus ook vrt nws anders gaan bekijken ...
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Re: Lopen voor je leven of filmen

            20.00 video's lijkt mij overdreven, maar wat wel vaak gebeurd is dat veel sensatiezoekers eerst filmen en fotograferen voordat ze hulpverlenen bij een ongeluk of ramp aan de slachtoffers, erger nog: ze lopen hulpverleners in de weg voor hun JoeTroep hit.

            Comment


            • #7
              Re: Lopen voor je leven of filmen

              Die videobeelden verspreiden zich als een virus door ze te delen met al je contacten.
              Die contacten sturen die beelden op hun beurt naar al hun contacten. Als die allemaal diezelfde beelden naar de politie sturen, kom je snel aan 20.000 video's.
              De Weense politie heeft zelfs gevraagd om die filmpjes niet meer op social media te plaatsen en enkel beelden te sturen die je zelf gemaakt hebt.

              Comment


              • #8
                Re: Lopen voor je leven of filmen

                Lopen of filmen ? Ik zou van mezelf niet durven voorspellen wat ik zou doen wetende dat ik iets dergelijks in het verleden heb meegemaakt en heb gemerkt hoe die bijnierhormonen die vrijkomen je compleet vreemde dingen laten doen.

                Comment

                Working...
                X