Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Whatsapp foto's en Adobe Photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Whatsapp foto's en Adobe Photoshop

    Ik heb foto's doorgestuurd gekregen via WhatsApp en deze in een mapje in mijn verkenner gezet . Nu wilde ik enkele van die foto's bewerken in mijn Adobe Photshop CS6 maar als mijn lijstje "Openen met" tevoorschijn komt staat mijn Adobe photoshop daar niet bij terwijl dat voor mijn andere niet WhatsApp foto's wel het geval is .

  • #2
    Re: Whatsapp foto's en Adobe Photoshop

    Ik kan foto's die ik via mijn PC download van Whatsapp niet openen in Lightroom (toont een kruis).
    Pas als ik ze in Irfanview open en onder een andere naam opsla gaat het.
    Dacht eerst dat het kwam door de extensie .jpeg, maar een rename naar .jpg is niet genoeg.

    Comment


    • #3
      Re: Whatsapp foto's en Adobe Photoshop

      Probleem WhatsApp foto's opgelost .

      Comment


      • #4
        Re: Whatsapp foto's en Adobe Photoshop

        Je kunt toch photoshop openen en van daaruit het desbetreffende bestand zoeken om te bewerken

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Whatsapp foto's en Adobe Photoshop

          Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
          Probleem WhatsApp foto's opgelost .
          Hoe heb je dit opgelost?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Whatsapp foto's en Adobe Photoshop

            Inderdaad , zoals Sieg aangaf ging het ook .
            Zo als ik het opgelost heb was de foto openen in de verkenner , rechts klikken en dan Bewerken Paint . In Paint de foto Opslaan als en als deze terug in mijn map in de verkenner stond was mijn Adobe Photoshop CS6 zichtbaar .

            Comment

            Working...
            X