Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colchicum autumnale XV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Colchicum autumnale XV


    Colchicum autumnale XV
    by Jacques Willems, on Flickr
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

  • #2
    Re: Colchicum autumnale XV

    Mooi verstopt, knap met de dauwdruppels
    Groeten Andre

    Comment


    • #3
      Re: Colchicum autumnale XV

      Deze vind ik eigenlijk minder, vooraan een aantal interessante dingen (die we wel kennen uit vorige opnames) maar onscherp om dan achtertante eindigen met een tipje dat dan wel haarscherp is dat klopt niet met mijn logica
      Normale reactie zou dan zijn "fout scherpgesteld" al weet ik goed genoeg dat dit nu net uw bedoeling was.
      Had bv. dat kleine vliegje daar nu net zitten scherp te zijn dan is mijn reactie gans anders omdat ik dan het verhaal van de foto ook anders zou zien
      Gewoon mijn gedacht hé Jacques
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Colchicum autumnale XV

        Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht
        Mooi verstopt, knap met de dauwdruppels
        Dank u Andre!

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Deze vind ik eigenlijk minder, vooraan een aantal interessante dingen (die we wel kennen uit vorige opnames) maar onscherp om dan achtertante eindigen met een tipje dat dan wel haarscherp is dat klopt niet met mijn logica
        Normale reactie zou dan zijn "fout scherpgesteld" al weet ik goed genoeg dat dit nu net uw bedoeling was.
        Had bv. dat kleine vliegje daar nu net zitten scherp te zijn dan is mijn reactie gans anders omdat ik dan het verhaal van de foto ook anders zou zien
        Gewoon mijn gedacht hé Jacques
        Dank u Frans voor uw opinie, ja die scherpte en waar die ligt, is voor ieders smaak anders.
        Ik durf nogal gemakkelijk afwijken van de voor de hand liggende keuze en iets kiezen wat misschien niet iedereen smaakt; maar toch juist anders is.
        Groeten,
        Jacques
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment

        Working...
        X