Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stampers wint de september 2020 Challenge, thema: Cijfers en/of Letters. Proficiat.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stampers wint de september 2020 Challenge, thema: Cijfers en/of Letters. Proficiat.

    Ik heb deze maand heel wat letters gelezen en cijfers geteld, en een aantal mooie composities gezien.
    De foto van stampers was bij de laatste inzendingen (de voorlaatste in feite), maar nam bijna onmiddellijk de leiding om die niet meer af te geven. Emile behaalt met 'Cijfers in letters' een eervolle tweede plaats en Katrien1957, een regelmatige winnaar, eindigt op de derde plaats met 'Return to sender'. Vooraan nog bekend volk als tantine (#4) en filipo (#5). Cijfers en letters lenen zich natuurlijk uitstekend tot een zwart-witte omzetting, en daarvan zijn er ditmaal zeker meer dan gewoonlijk. Ook grafstenen (eigenlijk iets te vroeg!) zijn een geschikte plaats waar je namen (letters) en geboortejaren/sterfdatums (cijfers, getallen...) kunt vinden.
    Mijn gelukwensen gaan naar stampers en zijn twee opvolgers, maar tevens naar alle deelnemers. Dank ook aan allen die de inzendingen voorzien van een faire score.

    De winnaar ontvangt een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe, zijn foto wordt opgenomen in de 'Winnende foto's van 2020' topic, en zal door mij worden genomineerd voor de Hall of Fame van Week #40. Opgelet: een nominatie is nog geen selectie! Tenslotte zal de winnende foto worden opgevraagd door de Shoot-redactie voor publicatie in het tijdschrift.

    Het thema voor oktober is "Opvallend gebouw" geworden. Daarvoor moet je niet per se naar New York. Elke dorp, stad... heeft wel iets speciaals, zou ik denken. Ik zie de inzendingen met plezier tegemoet.
    Last edited by LesC; 1 oktober 2020, 08:50.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Stampers wint de september 2020 Challenge, thema: Cijfers en/of Letters. Proficia

    Gefeliciteerd stampers met je overwinning.
    Je bent het in al die jaren dat je al deelneemt blijkbaar nog steeds niet verleerd
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Re: Stampers wint de september 2020 Challenge, thema: Cijfers en/of Letters. Proficia

      Bedankt Filipo

      Comment


      • #4
        Re: Stampers wint de september 2020 Challenge, thema: Cijfers en/of Letters. Proficia

        Proficiat Stampers, zeer mooie invulling van het thema !
        in (h)eerlijkere tijden haalde jouw beeld minstens een gemiddelde van 8
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Stampers wint de september 2020 Challenge, thema: Cijfers en/of Letters. Proficia

          Thx Frakske, tja die (h)eerlijkere tijden komen niet meer terug

          Comment

          Working...
          X