Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leven na Odette

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Leven na Odette

    Er is leven, er is leven na Odette! Ik kwam toch enkele vlinders (de ene al wat verhakkelder dan de andere ) tegen vandaag op mijn rondje. En welgeteld één bruinrode Heidelibel. Al kon ik niet echt veel verder zoeken want de rug dwong me na een dik kwartier om terug huiswaarts te gaan...Toch wat kunnen schieten. Wellicht één van de laatste van 2020, maar dat zei ik al enkele keren, het is nog geen oktober
    Fuji XT-4 - XF 80mm F2.8 macro +1,4x



    Groeten,
    Mattias
    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

  • #2
    Re: Leven na Odette

    Een knap beestje!
    Vandaag ben ik er drie tegen gekomen, die voor mijn ogen vermoord werden door een hoornaar!
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

    Comment


    • #3
      Re: Leven na Odette

      Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
      Een knap beestje!
      Vandaag ben ik er drie tegen gekomen, die voor mijn ogen vermoord werden door een hoornaar!
      Dank je Jacques! Indrukwekkend he, dan zie je welk een jagers het eigenlijk zijn. Ik zag dit deze zomer met een Grote keizer die een vroege glazenmaker het riet in sleurde. Ik vond de herhaling van de rietstokken mooi in de achtergrond. Maar uiteindelijk koos ik dan toch voor de libel, omdat ze zo netjes belicht was, en in de crop is het totaalplaatje verloren gegaan
      ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
      Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

      Comment


      • #4
        Re: Leven na Odette

        Zit mooi op zijn stokje, voor mij mochten de schaduwen iets opgetrokken worden.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Leven na Odette

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Zit mooi op zijn stokje, voor mij mochten de schaduwen iets opgetrokken worden.
          Heb je gelijk in Frans, is wat te donker. Ik had hem 2 keer geëxporteerd, bij de tweede had ik de luminantie van het groen flink opgetrokken waardoor de foto lichter werd en de libel wat meer popte. Maar blijkbaar heb ik dan toch de verkeerde geupload
          ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
          Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

          Comment


          • #6
            Re: Leven na Odette

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Zit mooi op zijn stokje, voor mij mochten de schaduwen iets opgetrokken worden.
            Ik volg hier
            Groeten Andre

            Comment

            Working...
            X