Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Isabelle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Isabelle




  • #2
    Re: Isabelle

    Twee mooie beelden, al ben ik persoonlijk meer fan van de krappere kadering van de eerste.
    https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

    Comment


    • #3
      Re: Isabelle

      Voor mij 2 scherpe beelden maar de achtergrond maakt de foto naar een nulwaarde.

      Comment


      • #4
        Re: Isabelle

        Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
        Voor mij 2 scherpe beelden maar de achtergrond maakt de foto naar een nulwaarde.
        Dan ben je wel heel erg streng.

        De eerste vind ik heel geslaagd. De schaduw in de bril vind ik een meerwaarde.
        Bij de tweede vind ik de achtergrond niet zo erg storend (al zou ik die wel recht zetten).
        www.peterwagemans.be

        Comment


        • #5
          Re: Isabelle

          Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
          Voor mij 2 scherpe beelden maar de achtergrond maakt de foto naar een nulwaarde.
          Je formuleert het nogal cru, maar je hebt natuurlijk wel een punt. Foto's zijn van BK vorig jaar (Middelkerke), de mooie locaties waren verboden toegang voor de amateurfotografen. Ik heb zelfs mensen door de politie zien weghalen van open locaties waar je een mooie achtergrond had. Ik had me ook eerst op een andere locatie gepositioneerd, maar uiteindelijk verwezen naar een 'toegestane zone'. Jammer, maar dan moet je het doen met wat je hebt.

          Comment


          • #6
            Re: Isabelle

            Oorspronkelijk geplaatst door peter.wagemans Bekijk bericht
            ...................
            Bij de tweede vind ik de achtergrond niet zo erg storend (al zou ik die wel recht zetten).
            Bedankt voor de opmerking.

            Comment


            • #7
              Re: Isabelle

              Beide foto's haarscherp. De tweede is voor mij dynamischer dan de eerste.
              Ik zou deze idd rechtzetten en links bijsnijden tot de donkergrijze deurlijst weg valt. De achtergrond van een foto kan nooit voor 100% de waarde van een foto bepalen, zeker niet wanneer je onderwerp zo mooi is. Wel rekening mee houden dat je best verkeersborden of schimmen van mensen vermijdt.
              http://www.paulvanrooy.be

              Comment


              • #8
                Re: Isabelle

                Voor mij ook de tweede na recht zetten.
                I put the sexy in dyslexia

                Comment

                Working...
                X