Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Torridon - Bein Damh + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Torridon - Bein Damh + Update

    Na de delta van River Torridon zijn we een hike begonnen, wat meer de hoogte in.



    Update


    Alvast bedankt voor de belangstelling.
    Last edited by Johan1956; 22 september 2020, 16:48. Reden: Update
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Torridon - Bein Damh

    Mooi maar onder of boven en stuk eraf vind ik beter.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Torridon - Bein Damh

      Mooie compo en kleuren!!!
      Stukje eraf zoals bouk voorstelt, zou spijtig zijn van dat mooie rotsje rechts onder... Dus wat mij betreft houden zo...
      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

      Comment


      • #4
        Re: Torridon - Bein Damh

        Knappe sfeervolle opname met de warme kleuren tegen de kille achtergrond
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Re: Torridon - Bein Damh

          Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
          .....
          Stukje eraf zoals bouk voorstelt, zou spijtig zijn van dat mooie rotsje rechts onder... Dus wat mij betreft houden zo...
          Boven dan en de berg in de hoek laten beginnen..
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Torridon - Bein Damh

            Ik zou denk ik een stukje van de onderkant afsnijden, zo dat de tweede rots van onderen aan de linkerkant er nog op staat. Verder een erg mooie foto!

            Comment


            • #7
              Re: Torridon - Bein Damh

              Mooi licht en zeer knappe beeldopbouw, de boom zo in het midden zou ik niet gemakkelijk doen maar hier is dat uitstekend
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Torridon - Bein Damh

                Bedankt voor de reacties en voorstellen.
                Van boven snijden op de voorgestelde manier was voor mij geen optie, omdat vooral de laaghangende bewolking de sfeer bepaalde.
                Snijden is oké, maar niet als de sfeer om zeep gaat. Het is nu overigens een niet bestaand formaat geworden. Dus afdrukken kan niet.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Torridon - Bein Damh

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                  Bedankt voor de reacties en voorstellen.
                  Van boven snijden op de voorgestelde manier was voor mij geen optie, omdat vooral de laaghangende bewolking de sfeer bepaalde.
                  Snijden is oké, maar niet als de sfeer om zeep gaat. Het is nu overigens een niet bestaand formaat geworden. Dus afdrukken kan niet.
                  Afdrukken kan nog wel maar dan moet je daar ook het mes hanteren begrijp wat je bedoelt.
                  Die stenen in de hoekjes waren ook mijn favorietjes niet maar ik denk dat je niet veel keuze had bij de opname, ik had eerder zelf het beeld ook gescrold zoals je het nu knipte en dan heb ik maar gezwegen daarover daar ik dat geen verbetering vond
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Torridon - Bein Damh

                    Voor mij was de originele al top, dus heeft de update geen verbetering, vind ik.
                    Ronny

                    Comment


                    • #11
                      Re: Torridon - Bein Damh

                      Heel mooi die originele. Update was ook voor mij overbodig.
                      https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Torridon - Bein Damh

                        Dank voor de nagekomen reacties.
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Torridon - Bein Damh

                          Nog een nakomertje dan: ik vind de update inderdaad mooier.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Torridon - Bein Damh

                            vind ze beide mooi ,vooral de compo spreekt mij hier enorm aan ,zo zie je dat centraal niet altijd een slechte keuze is ,de regeltjes dienen als basis en soms ook cliche ,je gevoel bepaald het eindresultaat ,knap gedaan

                            Comment


                            • #15
                              Re: Torridon - Bein Damh

                              Bedankt voor de reacties.
                              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                              vind ze beide mooi ,vooral de compo spreekt mij hier enorm aan ,zo zie je dat centraal niet altijd een slechte keuze is ,de regeltjes dienen als basis en soms ook cliche ,je gevoel bepaald het eindresultaat ,knap gedaan
                              Patrick ik heb het gevoel dat we in een zelfde fase zitten. Eerst het gevoel en dan de compo.
                              En dat de mooiste muziek, muziek is met weinig noten.
                              Natuurlijk niet altijd en overal, maar het geeft weer veel inspiratie.
                              Nog 3 weken btw, dan ben ik ook vrij man. Ik kijk er naar uit. Lekker van de natuur genieten en fotograferen, wanneer ik maar zin heb.
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                              Vriendelijke groeten, Johan

                              Comment

                              Working...
                              X