Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leaf I

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Leaf I


    Leaf I
    by Jacques Willems, on Flickr

    Dank u voor het kijken en/of beoordelen.
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

  • #2
    Re: Leaf I

    Mooie omzetting !
    Zelf had ik voor zoiets voor een beetje meer ruimte rond het blad gekozen en ik zou ook voor wat meer DoF gegaan zijn
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Leaf I

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Mooie omzetting !
      Zelf had ik voor zoiets voor een beetje meer ruimte rond het blad gekozen en ik zou ook voor wat meer DoF gegaan zijn
      Volg ik Frans in, iets meer ruimte was het beeld zeker ten goede gekomen. Wat meer scherptediepte kon idd ook geen kwaad. Ik ben eens gaan zien, Leaf III vind ik dan veel beter, maar zonder te experimenteren...
      ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
      Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

      Comment


      • #4
        Re: Leaf I

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Mooie omzetting !
        Zelf had ik voor zoiets voor een beetje meer ruimte rond het blad gekozen en ik zou ook voor wat meer DoF gegaan zijn
        Dank u Frans, het enige probleem met die bladeren was dat ze niet alleen groeien en zeer dicht op elkaar staan en mekaar meestal overlappen.
        Vandaar weinig keuze voor ruimte.
        De DOF daar heb je wel een punt!

        Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk bericht
        Volg ik Frans in, iets meer ruimte was het beeld zeker ten goede gekomen. Wat meer scherptediepte kon idd ook geen kwaad. Ik ben eens gaan zien, Leaf III vind ik dan veel beter, maar zonder te experimenteren...
        Dank u Mattias!
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment

        Working...
        X