Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VQB wint de augustus-challenge 2020, thema: Lekker! Proficiat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VQB wint de augustus-challenge 2020, thema: Lekker! Proficiat

    Het was alweer van november vorig jaar geleden, maar VQB kaapt opnieuw de eerste plaats weg. Een lekkere foto! Plaatsjes #2 en #3 worden ingenomen door minder bekende deelnemers, misschien wel hun eerste inzendingen voor de Challenge: ritanor wordt knap tweede met een ijsvogel die een visje in zijn bek heeft, en MathewBr neemt de derde plaats voor zijn rekening met een studioportret vol lekkere snoep.
    D'er waren veel lekkere foto's te bekijken. Food photography had ik wel verwacht, maar ik was verbaasd over het grote aantal 'beestjes'! Nu de zomer is de tijd bij uitstek om bijen, vlinders, rupsen e.d. op bloemen te schieten, en krijgen we dus een heerlijk kleurenpallet aan inzendingen te bekijken.

    Mijn gelukwensen gaan uit naar die drie genoemde 'winnaars', maar tevens naar alle inzenders. Ik ben ook tevreden dat er voldoende mensen zijn (zelfs een aantal die zelf niet deelnemen) die zich de moeite hebben getroost om de foto's een voor een te scoren.
    De winnaar mag een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe verwachten. De foto wordt door mij voorgedragen voor de Hall of Fame van Week #36 (gaat volgende maandag uit); opgelet: een nominatie is nog geen eindselectie! Tenslotte zal de inzending ook worden opgevraagd door de Shoot-redactie voor publicatie in het tijdschrift.
    En ik mag niet vergeten te vermelden dat de foto tevens terug te vinden zal zijn bij de winnende foto's van 2020!

    Voor september is de keuze gevallen op "Cijfers en/of letters". Begin alvast te puzzelen, of ontdek de talrijke 'tekenen' om je heen!
    Last edited by LesC; 1 september 2020, 08:05.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: VQB wint de augustus-challenge, thema: Lekker! Proficiat

    Van harte gefeliciteerd VQB. Weer een mooi in elkaar geknutselde winnaar van jouw hand

    Je bent duidelijk een liefhebber van ijshoorntjes... je winnende 'snoep'-foto van maanden geleden was immers ook met een ijshoorntje
    Ik dacht eerst dat je ook de Belgische vlag wou symboliseren maar daarvoor staan de kleuren niet in de juiste volgorde ?
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment

    Working...
    X