Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SMS van +32494079856

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SMS van +32494079856

    deze morgen een sms van bovenstaand telnr . Ik zou in aanmerking komen om 325.86 euro te krijgen ivm coronacrisis maar moet op een website inloggen. Zullen we maar niet doen zeker. Wie weet wat ik daar allemaal aan gegevens moet prijsgeven
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

  • #2
    Re: SMS van +32494079856

    Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
    deze morgen een sms van bovenstaand telnr . Ik zou in aanmerking komen om 325.86 euro te krijgen ivm coronacrisis maar moet op een website inloggen. Zullen we maar niet doen zeker. Wie weet wat ik daar allemaal aan gegevens moet prijsgeven
    ik krijg soms zo'n e-mails , zogenaamd van de FOD.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #3
      Re: SMS van +32494079856

      Het is erg tegenwoordig, mijn vrouw krijgt sms en telefoons uit GB, Indie, Afrika, NL. Gelukkig is ze weigerachtig op buitenlandse en andere niet gekende nummers op haar gsm. Zonder smart.Mijn lijst van geblokte nummers is ook al lang. E-mails van 99aanbiedingen.be met oorsprong Denemarken komen 2x per week, waarschijnlijk ooit doorverkocht na een review of toezegging op een nieuwsbrief. De truc hierachter is € 0.75 betalen voor de verzendkosten van gewonnen tele- smartphones- tabletten enz. Daarna €65 p/m auto. van je rekening, voor hun service ? Uitschrijven via een link in de mail doe ik niet.Via mail lukt ook niet, alles wat rest is account veranderen ( e-mail). Klacht bij safeonweb lukt ook niet, omdat zich schuilen achter de nieuws brief, en ze dan aanbiedingen mogen sturen.Voor alle duidelijkheid, heb nog geen link of aanbieding aangenomen, gebruikt. Vraag me alleen af hoe dit verderf kan blijven bestaan. Ok een paar die er inlopen, zal het op brengen zeker, en dat zijn dan waarschijnlijk de meest kwetsbaren
      Last edited by guido.g; 26 augustus 2020, 16:10.
      https://ggpics.be/

      Comment

      Working...
      X