Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nomatica

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nomatica

    Hey

    Ik wist even niet onder welk topic dit hoort, hopelijk is dit correct.
    www.nomatica.be heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik sta wat schuchter tegen online bestellen aangezien mijn eerste camera een nogal duidelijke hotpixel had, en die kon ik probleemloos in de winkel ruilen voor een ander exemplaar die dit probleem niet had.
    De prijzen op nomatica liggen echter een stuk lager dan in de winkel.
    Ook: de hoesjes die je in het pakket krijgt, passen die? Want mij lijkt het hoesje voor de Canon S70 een héél andere vorm te hebben dan de camera...

    alvast bedankt! groetjes
    Marie-Line
    Pentax SFX 50mm f/1.4 • Canon 350d ¤ Sigma 18»50mm f/2.8 ¤ Sigma 70»300mm APO DG f/4-5.6 • Canon Powershot A40

  • #2
    Re: Nomatica

    Ik zou toch eens bij de andere online-shops gaan kijken. De prijzen lijken me nogal hoog op Nomatica.

    vb:
    www.kamera-express.nl
    www.ac-foto.de
    www.fotokoch.de
    www.cornevaniperen.com
    www.geheugenkaart.be
    ...
    d'r zullen er vast nog wel zijn maar de besten (lees: beterkoop plus goede service) heb ik hier wel bij staan denk ik.

    Comment


    • #3
      Re: Nomatica

      Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
      Ik zou toch eens bij de andere online-shops gaan kijken. De prijzen lijken me nogal hoog op Nomatica.

      vb:
      www.kamera-express.nl
      www.ac-foto.de
      www.fotokoch.de
      www.cornevaniperen.com
      www.geheugenkaart.be
      ...
      d'r zullen er vast nog wel zijn maar de besten (lees: beterkoop plus goede service) heb ik hier wel bij staan denk ik.
      Vergeet www.topfoto.de nu niet hé
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Re: Nomatica

        Als ik het daarmee vergelijk is nomatica toch ene stuk goedkoper dan die belgsche site bvb?
        de S70 is bvb echt niet duur bi nomatica
        en ik vind het "safer" om evt te ruilen bij teveel dead/hotpixels om bij een belgische firma te bestellen

        Ik vond nomatica net verrassend goedkoop eigenlijk... gratis verzending als je een pakket neemt
        Pentax SFX 50mm f/1.4 • Canon 350d ¤ Sigma 18»50mm f/2.8 ¤ Sigma 70»300mm APO DG f/4-5.6 • Canon Powershot A40

        Comment


        • #5
          Re: Nomatica

          Oorspronkelijk geplaatst door Maze
          Als ik het daarmee vergelijk is nomatica toch ene stuk goedkoper dan die belgsche site bvb?
          de S70 is bvb echt niet duur bi nomatica
          en ik vind het "safer" om evt te ruilen bij teveel dead/hotpixels om bij een belgische firma te bestellen

          Ik vond nomatica net verrassend goedkoop eigenlijk... gratis verzending als je een pakket neemt
          Het gaat hem niet enkel over de prijs. Natuurlijk is die een stuk bepalend in je keuze. Maar ik vind service toch ook een belangrijk onderdeel in de keuze.
          Ik betaal met veel plezier wat euro's meer (maar niet teveel ) voor een goede service...
          En dat is de reden dat er een aantal andere leveranciers opgenoemd worden...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            Re: Nomatica

            als reden werd wel de prijs gezegd hierboven eerst
            Maar euh, slechte ervaringen dan met nomatica? Als ik de site lees lijken ze heel goed?
            Pentax SFX 50mm f/1.4 • Canon 350d ¤ Sigma 18»50mm f/2.8 ¤ Sigma 70»300mm APO DG f/4-5.6 • Canon Powershot A40

            Comment


            • #7
              Re: Nomatica

              We bestellen hier bij ons op het werk al een hele tijd alle toestellen bij nomatica. Nog nooit een probleem gehad. ook niet met garantiegevallen.




              Oorspronkelijk geplaatst door Maze
              als reden werd wel de prijs gezegd hierboven eerst
              Maar euh, slechte ervaringen dan met nomatica? Als ik de site lees lijken ze heel goed?
              Greetz,

              Comment

              Working...
              X