Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schoenen besteld bij Torfs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • schoenen besteld bij Torfs

    Gisteren moest ik voor mijn moeder eens een kijkje gaan nemen op de website van schoenen Torfs voor schoenen van Tamaris. Uiteindelijk bleef het gewoon bij kijken en hebben we niets besteld.
    Vandaag omstreeks 15:44 onderstaande e-mail in mijn mailbox die echt van Torfs lijkt te komen. Ik heb nooit een account aangemaakt bij Torfs en geen bestelling geplaatst. Het adres dat erop
    staat is echter wel juist. Ik heb onmiddellijk een e-mail terug gestuurd om te zeggen dat dit een vergissing is. Het kan wel zijn dat we op die afbeelding van die schoenen geklikt hebben, maar ik heb
    zeker geen aankoop gedaan en ook niks betaald. Ik vind dit zeer raar.




    Je klantennummer: ***
    Je ordernummer: ***

    Orderbevestiging
    Beste Klant

    Dankjewel voor jouw bestelling in onze winkel. We maken jouw pakket met de grootste zorg klaar zodat je weldra van je aankoop kan genieten.

    Overzicht van je bestelling
    Tamaris TOUCH it Cognac Sandalen
    Tamaris TOUCH it Cognac Sandalen
    MAAT 37
    Artikelnr.: 269744

    € 48,95

    Verzendkosten: € 0,00
    Totaal bestelling: € 48,95
    Levering
    Je koos voor levering thuis. Onze verzendpartner zal jouw pakket leveren op onderstaand adres.

    ons adres
    ***

    De leveringsperiode van jouw aankoop zal 5 tot 7 werkdagen bedragen.

    Je ontvangt van ons een verzendbevestiging via e-mail van zodra jouw bestelling vanuit ons distributiecentrum vertrekt.

    Heb je nog vragen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice (klantenservice@torfs.be of T 03 776 00 00). Wij helpen je graag verder!

    Met vriendelijke groeten,
    Schoenen Torfs

  • #2
    Re: schoenen besteld bij Torfs

    Eigenaardig, er staat ook niet bij of het wel of niet betaald is
    Ik zou zeggen, laat ze het maar opsturen ik betaal toch niet want ik heb geen bestelling gedaan

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: schoenen besteld bij Torfs

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Eigenaardig, er staat ook niet bij of het wel of niet betaald is
      Ik zou zeggen, laat ze het maar opsturen ik betaal toch niet want ik heb geen bestelling gedaan

      grts
      Sieg
      Idd zeer eigenaardig. Ik ben eens een kijkje gaan nemen op de website van schoenen Torfs en ze sturen de schoenen pas op als ze betaald zijn. Ik heb niks betaald.
      Ik ben ook nog eens in mijn lijstje gaan kijken met codes van websites waarvan ik een account heb en heb zolang ik internet heb nooit geregistreerd bij Torfs.
      Hoe kan zoiets gebeuren?

      PROBLEEM OPGELOST: blijkbaar is mijn moeder met de fiets naar de dichtstbijzijnde winkel gereden en daar een aankoop gedaan van schoenen die niet aanwezig waren in de winkel. ze heeft hierbij mijn e-mailadres opgegeven en u kunt het vervolg al raden. weeral een hoop stress om niks. ik heb mezelf weer mooi belachelijk gemaakt. Topic mag gesloten worden.
      Last edited by StevenVH; 16 augustus 2020, 15:11.

      Comment


      • #4
        Re: schoenen besteld bij Torfs

        Moeders, ze doen ons wat aan.
        Life is beautiful, take pictures to remember

        Comment


        • #5
          Re: schoenen besteld bij Torfs

          Oorspronkelijk geplaatst door Viper11 Bekijk bericht
          Moeders, ze doen ons wat aan.
          mja, ik had ook eens kunnen telefoneren naar haar maar mijn GSM stond af en heb er niet bij nagedacht. mijn moeder heeft al genoeg voor mij gedaan. ik sta voor eeuwig bij haar in het krijt. we kunnen er al terug om lachen. case cloded.

          Comment


          • #6
            Re: schoenen besteld bij Torfs

            Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
            PROBLEEM OPGELOST: blijkbaar is mijn moeder met de fiets naar de dichtstbijzijnde winkel gereden en daar een aankoop gedaan van schoenen die niet aanwezig waren in de winkel. ze heeft hierbij mijn e-mailadres opgegeven en u kunt het vervolg al raden. weeral een hoop stress om niks. ik heb mezelf weer mooi belachelijk gemaakt. Topic mag gesloten worden.
            Het blijft toch in ieder geval een eigenaardig iets vind ik
            Je schrijft dat je nog nooit een aanmelding hebt gedaan bij schoenen Torfs, dus kennen ze ook uw gegevens niet
            Ok, het kan zijn dat je moeder uw emailadres heeft opgegevenin de winkel, doch waar ligt de link dan met jou ??
            En waar halen ze dan uw verdere gegevens zoals adres en bestelling vandaan ?

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: schoenen besteld bij Torfs

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Het blijft toch in ieder geval een eigenaardig iets vind ik
              Je schrijft dat je nog nooit een aanmelding hebt gedaan bij schoenen Torfs, dus kennen ze ook uw gegevens niet
              Ok, het kan zijn dat je moeder uw emailadres heeft opgegevenin de winkel, doch waar ligt de link dan met jou ??
              En waar halen ze dan uw verdere gegevens zoals adres en bestelling vandaan ?

              grts
              Sieg
              Als er staat “levering thuis”, dan zal toch iemand een adres moeten opgegeven hebben hé.
              En als dat nog niet gekend is bij de winkel, dan zullen ze dat wel gevraagd hebben.
              Lijkt me de logica zelve. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: schoenen besteld bij Torfs

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Als er staat “levering thuis”, dan zal toch iemand een adres moeten opgegeven hebben hé.
                En als dat nog niet gekend is bij de winkel, dan zullen ze dat wel gevraagd hebben.
                Lijkt me de logica zelve. [emoji6]
                Inderdaad Freddy, dat is volgens mij ook de enige uitleg
                Dus mama heeft meer gegevens gegeven aan de winkel dan enkel het e-mail adres lijkt me

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment

                Working...
                X