Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verkoop forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verkoop forum

    Zie de laatste tijd dat de voorzitter veel tussenkomt in de advertenties.
    Een link naar 2de hands zal verdwijnen.
    Een verkoop zonder richtprijs krijgt het verzoek die te vermelden enzovoort en zo verder, allemaal goede raad en intenties, vind ik uitstekend.

    Maar wat doet een Vlaming?
    Kl#ten aanvegen en gewoon verder doen.
    Ik zit op andere forums waar linken uitgesloten zijn, richtprijzen gegeven MOETEN worden en ook waar je de goederen kunt vinden.

    Gedisciplineerd is een Vlaming allerminst.
    Ik zou ingrijpen en een advertentie zou eerst een goedkeuring moeten krijgen.
    Trouwens nog iets; BD is geen verkopers site; eerst 20 berichtjes plaatsen met inhoud voor je de rubrieken kopen/verkopen ziet.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Verkoop forum

    Ik zou gewoon de advertenties die mij niet interesseren negeren en mij niet druk maken in iets waar ik geen aandacht aan wil schenken.
    Dat het bestuur doet wat ze denken dat goed is, als lid moet men niet steeds zitten vitten op wat anderen doen.
    Want dat is ook wat een Vlaming doet ... fouten bij anderen zoeken.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Verkoop forum

      Als de vlaggetjes juist staan blijkt Red Falcon geen lidgeld te betalen aan BD VZW.
      Nogal gemakkelijk om de werking te bekritiseren ...

      Comment


      • #4
        Re: Verkoop forum

        Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
        Als de vlaggetjes juist staan blijkt Red Falcon geen lidgeld te betalen aan BD VZW.
        Nogal gemakkelijk om de werking te bekritiseren ...
        He pipo, waar bekritiseer ik de RvB?
        Kunt gij wel lezen of hoe zit dat?
        Ik vind het juist wel goed wat Jaja doet.
        En dat ik geen BD lid meer ben heeft een reden!!!!
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Verkoop forum

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          He pipo, waar bekritiseer ik de RvB?
          Kunt gij wel lezen of hoe zit dat?
          Herlees het misschien ook nog eens ... er staat toch nergens dat je de RvB bekritiseert? [emoji6]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Verkoop forum

            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
            Als de vlaggetjes juist staan blijkt Red Falcon geen lidgeld te betalen aan BD VZW.
            Nogal gemakkelijk om de werking te bekritiseren ...
            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Herlees het misschien ook nog eens ... er staat toch nergens dat je de RvB bekritiseert? [emoji6]
            Gezien freddy?
            En wat hij zegt over al dan niet lidgeld betalen zijn ZEKER zijn zaken niet!
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment

            Working...
            X