Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografiemateriaal Camera, lenzen, flitssets, tassen …

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografiemateriaal Camera, lenzen, flitssets, tassen …

    Ik heb een tijd geleden allemaal nieuw fotomateriaal aangeschaft maar wegens omstandigheden komt ik er niet toe om deze te benutten wat zonde is. Bij deze gaat alles in de verkoop. Het meeste gaat om hagelnieuwe apperatuur, de camera en de en de lenzen hebben zelfs nog geen buitenlucht gezien. U kunt mij altijd contacteren voor meer informatie.

    Alles komt normaal met de originele doos en originele accessoires. Indien garantie is dit erbij vermeld en natuurlijk kunt u bij aanschaf alles uittesten ter plaatse.

    Sony A7RIII: De camera heeft 44 clicks en is dus nog als nieuw uit de doos. Geen enkel krasje of gebruiksspoor. Nog in garantie tot 20/02/2021 Vraagprijs:2200

    Sony FE24-70 F2.8 GM: Buiten een 40 clicks nog niet gebruikt dus een lens zonder gebruikssporen.
    Nog in garantie tot 20/02/2021 Vraagprijs: 1800

    Sony FE85 F1.8: 2 testclicks en eveneens nog niet zonder gebruikssporen. Nog in garantie tot 03/2021Vraagprijs: 500

    Sony FE55 F1.8ZA: 2 testclicks en eveneens nog niet zonder gebruikssporen. Nog in garantie tot 03/2021 Vraagprijs:700



    Fototassen

    Think Tank Retrospective 30 in gebruikte maar nog zeer goede staat Vraagprijs:135

    Lowepro Flipside AW400 eveneens gebruikte maar zeer goede staat Vraagprijs: 75



    Flitsmateriaal


    Godox

    2 sets Godox AD200: Deze sets zijn gebruikt en hebben dus hier en daar gebruikssporen, ze werken echter nog perfect (Ik heb ook nog een 3de set waarvan de unit stuk is. De 2 flitskoppen etc zijn nog in orde en kunnen dus voor wisselstukken dienen)
    Houder met bowens mount
    Accessoires 2x barndoor met filters, snoot, 2x reflector met filters
    Vraagprijs: 650

    Godox AD-B2 Nog nieuw in de doos. (Om beide units tegelijk te combineren voor een krachtigere flits). Vraagprijs 65

    Godox X Pro-S voor Sony cameras Vraagprijs: 75

    Beauty Disch 65cm Bowens mount in paraplusysteem met diffusordoek Vraagprijs: 75

    Elinchrom

    Elinchrom D-Lite RX 4/4 studio to go set, nog nieuw en ongebruikt (2x400w flitser, skyport, octagone en vierkante softbox) Vraagprijs 650

    Elinchrom HS Skyport Plus. Niet gebruikt, garantie tot 23/03/2021 Vraagprijs 150
    Last edited by @nermos; 16 augustus 2020, 10:08.
Working...
X