Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blueprint PS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Blueprint PS


    Blueprint PS
    by Jacques Willems, on Flickr

    Dank u voor het kijken en/of beoordelen.
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

  • #2
    Re: Blueprint PS

    Hier blijk ik naar kijken. Een diagonale opbouw van complementaire kleuren. De scherpte van de vleugel contrasteert perfect met de ruis op de achtergrond.
    Het bewijs dat het niet altijd natuurgetrouw moet zijn.
    Blijf maar uitvinden.
    Xavier
    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
    Laat de commentaren maar komen.

    Comment


    • #3
      Re: Blueprint PS

      Originele benadering, mooi uitgevoerd.
      Maar ik zou toch ook eens het origineel willen zien, want dat lijkt me ook heel knap.
      Zie ook flickr

      Comment


      • #4
        Re: Blueprint PS

        Het mag al eens wat anders zijn. Goed bedacht en uitgewerkt! Net een oude planafdruk waar het beestje is tussen geraakt.
        Luc

        Comment


        • #5
          Re: Blueprint PS

          Knap Jacques!De juffer heeft de juiste scherpte. De twist in de diagonale zorgt voor meer dynamiek. Door de hoge ISO creëer je de nodige ruis waarmee je dan een prachtige BG weet te voorzien en het geheel perfect klopt
          ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
          Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

          Comment


          • #6
            Re: Blueprint PS

            Na zes dagen had ik niet verwacht dat er nog iemand ging reageren.
            Dank u voor de fijne reacties, waardeer ik nu nog meer.
            Groeten,
            Jacques

            Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk bericht
            Hier blijk ik naar kijken. Een diagonale opbouw van complementaire kleuren. De scherpte van de vleugel contrasteert perfect met de ruis op de achtergrond.
            Het bewijs dat het niet altijd natuurgetrouw moet zijn.
            Blijf maar uitvinden.
            Xavier
            Dank u Xavier!
            Ik vond het heel spijtig dat er zoveel ruis in het origineel zat, maar het was zonde om er niet mee te experimenteren.

            Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk bericht
            Originele benadering, mooi uitgevoerd.
            Maar ik zou toch ook eens het origineel willen zien, want dat lijkt me ook heel knap.
            Dank u Ludwig!
            Het origineel heb ik juist bijgeplaatst in mijn album op FB.
            Eigenlijk was die niet geschikt voor publiek wegens extreem veel ruis door te hoge ISO.


            Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
            Het mag al eens wat anders zijn. Goed bedacht en uitgewerkt! Net een oude planafdruk waar het beestje is tussen geraakt.
            Luc
            Dank u Luc!
            Dat idee als planafdruk zat in mijn hoofd.

            Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk bericht
            Knap Jacques!De juffer heeft de juiste scherpte. De twist in de diagonale zorgt voor meer dynamiek. Door de hoge ISO creëer je de nodige ruis waarmee je dan een prachtige BG weet te voorzien en het geheel perfect klopt
            Dank u Mattias!
            Heb gezocht om iets aan te vangen met de ruis en was zelf ook blij met het resultaat.
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment


            • #7
              Re: Blueprint PS

              Een mens ziet niet alles, zeker niet als hij vertroebeld is door de warmte.
              het is eens origineel en het staat mooi in beeld al zou ik het procedé niet dagelijks gaan toepassen
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Blueprint PS

                Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                Een mens ziet niet alles, zeker niet als hij vertroebeld is door de warmte.
                het is eens origineel en het staat mooi in beeld al zou ik het procedé niet dagelijks gaan toepassen
                Dank u Frans!
                BD0681BE -
                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                Comment

                Working...
                X