Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hólaskjol, IJsland.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Hólaskjol, IJsland.

    Ik wist niet zo goed onder welk onderdeel ik deze nobele onbekende moest zetten. Landschappen of abstract, dus ik heb er maar een slag in geslagen.



  • #2
    Re: Hólaskjol, IJsland.

    Prachtige structuren die je hier laat zien, knap

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Hólaskjol, IJsland.

      Mooie structuur maar mis frisheid en scherpte.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Hólaskjol, IJsland.

        Een foto vol wervelingen en détails, kaan eender waar genomen zijn maar toch knap om te aanschouwen.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Hólaskjol, IJsland.

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Een foto vol wervelingen en détails, kaan eender waar genomen zijn maar toch knap om te aanschouwen.
          Neen hoor, niet overal, dit was once in a lifetime. De streek was afgesloten na een vulkaanuitbarsting die resulteerde in een vloedgolf uit schrik voor giftige gassen. Een tweetal hutten waren uit voorzorg gesloten waaronder die van Hólaskjol. Het aangevoerde slib had een heel hoge drijfzandfactor waardoor je niet te lang op dezelfde plaats mocht staan, het moest dus snel gaan. Een statief zakte daar meteen de grond in en als ik treuzelde, ik ook. En goed, ik zal het maar zelf zeggen maar op dat moment hoorde ik daar in feite niet te zijn.

          Comment


          • #6
            Re: Hólaskjol, IJsland.

            Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
            Neen hoor, niet overal, dit was once in a lifetime. De streek was afgesloten na een vulkaanuitbarsting die resulteerde in een vloedgolf uit schrik voor giftige gassen. Een tweetal hutten waren uit voorzorg gesloten waaronder die van Hólaskjol. Het aangevoerde slib had een heel hoge drijfzandfactor waardoor je niet te lang op dezelfde plaats mocht staan, het moest dus snel gaan. Een statief zakte daar meteen de grond in en als ik treuzelde, ik ook. En goed, ik zal het maar zelf zeggen maar op dat moment hoorde ik daar in feite niet te zijn.
            Als je ergens kunt komen waar je niet hoeft te zijn... dat is voeding voor sterke verhalen en dat kon ik niet zien in de foto opapol ! Interessante foto sowieso.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Hólaskjol, IJsland.

              Eerder abstract, fraaie structuren
              en fijn dat je het nog kan navertellen
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Hólaskjol, IJsland.

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                Mooie structuur maar mis frisheid en scherpte.
                grt,bouk.
                Ik volg
                Groeten Andre

                Comment


                • #9
                  Re: Hólaskjol, IJsland.

                  Prachtige vormen en structuren. Fijn abstract !
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hólaskjol, IJsland.

                    als je het verhaal niet zou verteld hebben Paul zou ik het ook niet kunnen raden hebben ,maar dat hoeft ook niet de structuren op zich zijn heel mooi

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hólaskjol, IJsland.

                      Een bevreemdende foto waarvan je niet weet wat je ziet.
                      Dat maakt het een spannende foto om naar te kijken, want je wil het weten.
                      Omdat het IJsland is verwacht ik om iets anders te zien dan wat ik gewoon ben.
                      Kortom : Een foto waar je lang naar kijkt is een heel goede foto. En ze is nog mooi ook met die grove vormen die overgaan naar delicate lijnen.
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment

                      Working...
                      X