Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

plots zoveel te koop in "aangeboden"?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • plots zoveel te koop in "aangeboden"?

    Ben ik de enige die vind dat nu de Canon R5/6 en nieuwe Nikons aangekondigd worden dat er plots zoveel relatief recent Canon en Nikon materiaal aangeboden wordt? Moest ik al de bodies en lenzen die me interesseren kopen die nu de laatste maand aangeboden worden ik zou failiet zijn.

    Kan je plots geen enkele foto meer nemen met die "ouwe rommel"?

  • #2
    Re: plots zoveel te koop in "aangeboden"?

    Profiteer van de zaak.
    Life is beautiful, take pictures to remember

    Comment


    • #3
      Re: plots zoveel te koop in "aangeboden"?

      Bruine ligt dubbel geplooid met krampen.

      Sorry, maar als ik moet kiezen tussen een tweedehands camera/lens of morgen voldoende en goed eten.... ik weet wat het wordt.

      Comment


      • #4
        plots zoveel te koop in "aangeboden"?

        Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
        Sorry, maar als ik moet kiezen tussen een tweedehands camera/lens of morgen voldoende en goed eten.... ik weet wat het wordt.
        Een lens met ketchup?

        Kan je plots geen enkele foto meer nemen met die "ouwe rommel"?
        Laat gewoon ieder zijn zin doen ... trouwens wie zegt dat de verkoper altijd iets nieuw koopt, [emoji3166]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: plots zoveel te koop in "aangeboden"?

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Ben ik de enige die vind dat nu de Canon R5/6 en nieuwe Nikons aangekondigd worden dat er plots zoveel relatief recent Canon en Nikon materiaal aangeboden wordt? Moest ik al de bodies en lenzen die me interesseren kopen die nu de laatste maand aangeboden worden ik zou failiet zijn.

          Kan je plots geen enkele foto meer nemen met die "ouwe rommel"?
          Misschien omdat je op 2dehands.be maar één item meer gratis kan plaatsen?

          Comment


          • #6
            Re: plots zoveel te koop in "aangeboden"?

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Laat gewoon ieder zijn zin doen ... trouwens wie zegt dat de verkoper altijd iets nieuw koopt, [emoji3166]
            Tuurlijk, maar het lijkt erop dat de laatste aankondigingen iets losgemaakt hebben wat de vorige reeks toestellen niet gedaan heeft.

            Comment


            • #7
              Re: plots zoveel te koop in "aangeboden"?

              Er zijn verschillende interessante nieuwe camera's op de markt gekomen, en wie niet op reis is geweest door de coronaproblemen heeft waarschijnlijk zijn vakantiegeld nog om te investeren in nieuw fotomateriaal.
              Omdat ik zelf vooral evenementen fotografeer heb ik mijn fotomateriaal dit jaar maar heel weinig gebruikt, en daarom heb ik ook niet direct iets nieuws nodig (wat ik in huis heb is eigenlijk al ruim voldoende).
              Dit jaar heb ik dus zeker geen plannen om geld uit te geven aan fotomateriaal (net zoals de vorige jaren, het is al een tijdje geleden dat ik nog een camera of lens heb gekocht).
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: plots zoveel te koop in "aangeboden"?

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Laat gewoon ieder zijn zin doen ... trouwens wie zegt dat de verkoper altijd iets nieuw koopt, [emoji3166]
                Staat hier dan ook nergens vermeld.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #9
                  Re: plots zoveel te koop in "aangeboden"?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                  Staat hier dan ook nergens vermeld.
                  Onrechtstreeks wel.
                  Kan je plots geen enkele foto meer nemen met die "ouwe rommel"?
                  Dan kan men er van uitgaan dat men met nieuwe rommel verder gaat ... of niet? [emoji6]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: plots zoveel te koop in "aangeboden"?

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Onrechtstreeks wel.
                    Dan kan men er van uitgaan dat men met nieuwe rommel verder gaat ... of niet? [emoji6]
                    Een vraag is geen besluit.
                    Trouwens,

                    in #4 zeg je zelf: 'Laat gewoon ieder zijn zin doen ... trouwens wie zegt dat de verkoper altijd iets nieuw koopt'

                    En nu insinueer je dat dit Defacto zo is.
                    Of hoe iemand steeds alles naar de wind probeert te draaien en gelijk krijgt. Sorry. Ik schreef gewoon dat inderdaad, nergens geschreven staat dat de verkoper altijd iets nieuws koopt.

                    Maar laat maar. Je hebt gelijk.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #11
                      plots zoveel te koop in "aangeboden"?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                      Een vraag is geen besluit.
                      Trouwens,

                      in #4 zeg je zelf: 'Laat gewoon ieder zijn zin doen ... trouwens wie zegt dat de verkoper altijd iets nieuw koopt'

                      En nu insinueer je dat dit Defacto zo is.
                      Of hoe iemand steeds alles naar de wind probeert te draaien en gelijk krijgt. Sorry. Ik schreef gewoon dat inderdaad, nergens geschreven staat dat de verkoper altijd iets nieuws koopt.

                      Maar laat maar. Je hebt gelijk.
                      Man zedde gij ne zagevent.
                      Eet een crèmeke. [emoji56]

                      In #4 heb ik een quote gemaakt op de zin waar ik iets aan toevoegde, ik heb nergens geschreven dat nooit iemand nieuw koopt en ook niet dat iedereen altijd nieuw koopt ... het is gewoon een aanvulling op een open gesprek.
                      Dat het de facto zo is, staat er niet ... jij bent het die dat ervan maakt, nergens heb ik die woorden gebruikt.

                      In het het algemeen is “wie zegt dat het altijd ...” een open vraagstelling met de mogelijkheid “het kan zo zijn, maar het kan ook anders”.
                      Beetje correct willen verstaan is een goed begin. [emoji17]
                      Last edited by VerSeg; 6 augustus 2020, 01:26.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: plots zoveel te koop in "aangeboden"?

                        Van oudsher zijn fotografen early adapters. Ze kopen graag wat nieuw is op de markt.
                        De systeemcamera zat tot op heden vooral bij Sony en Fuji die alles een sterke aanzet hebben gegeven.
                        Ondertussen is de technologie er weer beter op geworden en zijn de kinderziekten er al wat uit.
                        Nu ook Canon en Nikon sterk van start komen lijkt de markt te keren.

                        Dat maakt dat er een grote groep de overstap zal maken naar dit type toestel.
                        Logisch dat er dan heel wat materiaal uit het "oude" kamp in de aanbieding komt.

                        Zelf hou ik er ook wel van om nieuwe technologie te omarmen maar ik moet er wel eerst in geloven. Soms ben ik erg sceptisch en hou ik lang de boot af.
                        Voor wie prima kan werken met "oude" technologie is dit een mooi moment om zaken te doen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: plots zoveel te koop in "aangeboden"?

                          holly crap, verkeerd adres.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment

                          Working...
                          X