Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Selderharten in bokaal (of blik): waar nog te vinden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Selderharten in bokaal (of blik): waar nog te vinden?

    Op geregelde tijdstippen maak ik bij een worst of een ander stukje varkensvlees selderharten klaar. Bij ons in de streek spreekt men ook van 'voetselder'.
    Dit is zo'n bokaal van Hak, maar het mag ook een ander merk zijn.
    Gek genoeg kan ik die nergens meer vinden, bij de Spar in het dorp niet, noch bij Delhaize in een naburig dorp. Bij deze laatste keten vind je online zo'n bokalen, met daarbij de tekst "niet beschkbaar".
    Ik wil er zelfs voor naar Aldi, Lidl, Albert Heijn of Jumbo, al zijn dat niet meteen de winkels waar ik regelmatig kom.
    Is er iets aan de hand met deze groente? Mislukte oogst of wat dan ook?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Selderharten in bokaal (of blik): waar nog te vinden?

    Les,

    je kan deze vinden in een delhaize winkel.

    Op internet naar een delhaize winkel gaan en dan in de zoekfunctie "selderharten" invullen en je krijgt ze direct te zien met foto.

    Dus in uw omgeving een delhaize winkel zoeken en dan zal je ze wel vinden.

    Smakelijk

    Frans
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

    BD0460BE

    Comment


    • #3
      Re: Selderharten in bokaal (of blik): waar nog te vinden?

      Dank je, Frans. Als je goed kijkt naar deze Delhaize link: https://www.delhaize.be/nl-be/shop/C...42500115240000
      Dan lees je: dit product is niet beschikbaar. En het alternatief is niet wat ik zoek.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Selderharten in bokaal (of blik): waar nog te vinden?

        Bij de Lidl heb ik die nog niet gezien, waarschijnlijk vind je die wel in een grote Carrefour (Turnhout) of bij de Makro, daar hebben ze meer verschillende artikelen in voorraad dan bij Aldi en Lidl.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Selderharten in bokaal (of blik): waar nog te vinden?

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Op geregelde tijdstippen maak ik bij een worst of een ander stukje varkensvlees selderharten klaar. Bij ons in de streek spreekt men ook van 'voetselder'.
          Dit is zo'n bokaal van Hak, maar het mag ook een ander merk zijn.
          Gek genoeg kan ik die nergens meer vinden, bij de Spar in het dorp niet, noch bij Delhaize in een naburig dorp.

          Comment


          • #6
            Re: Selderharten in bokaal (of blik): waar nog te vinden?

            Hier in Spanje daarjuist in 2 supermarkten zien staan.
            Ik zou het niet eten want ze komen hier (zoals ook de asperges in bokaal) uit China en Peru.

            Comment


            • #7
              Re: Selderharten in bokaal (of blik): waar nog te vinden?

              Even de datum gekeken: 2016
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: Selderharten in bokaal (of blik): waar nog te vinden?

                Dank je, maar...

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Even de datum gekeken: 2016
                Inderdaad. Da's het probleem. Het produkt is er ooit al geweest, maar om een of andere reden niet meer. Vreemd.
                Dus graag zou ik weten, waar kan ik dat spul NU vinden, en, als het niet (of zéér moeilijk) te vinden is, WAAROM?
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Selderharten in bokaal (of blik): waar nog te vinden?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Bij de Lidl heb ik die nog niet gezien, waarschijnlijk vind je die wel in een grote Carrefour (Turnhout) of bij de Makro, daar hebben ze meer verschillende artikelen in voorraad dan bij Aldi en Lidl.
                  Carrefour ga ik zeker 'ns kijken de volgende keer dat ik er kom. Die zaak heeft sowieso een veel groter aanbod van produkten dan alle andere in onze regio.
                  Voor Makro moet ik meteen naar Antwerpen, of tenminste: het voorgeborgte van A, niet? Ik denk niet dat er een Makro-filiaal in de Kempen te vinden is, wel?
                  Vroeger kwam ik daar wel; al een hele tijd niet meer. Zelf in de buurt van Makro: Wijnegem Shopping (waar ik kwam voor CDs, DVDs of Engelstalige boeken) is al lang geleden. Voor het laatste (muziek en Engelse boeken): online of online bestellen en afhalen bij Standaard Boekhandel (vroeger Turnhout, tegenwoordig Rijkevorsel).
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Selderharten in bokaal (of blik): waar nog te vinden?

                    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    Dank je, maar...
                    Inderdaad. Da's het probleem. Het produkt is er ooit al geweest, maar om een of andere reden niet meer. Vreemd.
                    Dus graag zou ik weten, waar kan ik dat spul NU vinden, en, als het niet (of zéér moeilijk) te vinden is, WAAROM?
                    Hak heeft het niet,meer in het gamma, Bonduelle precies nog wel.



                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Selderharten in bokaal (of blik): waar nog te vinden?

                      Aha! Dankjewel, VerSeg, daar ga ik achteraan.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Selderharten in bokaal (of blik): waar nog te vinden?

                        De meeste winkels die ik frequenteer hebben Bonduelle in hun gamma. Ik weet alvast waar naar uit te kijken: niet naar glazen bokalen (vreemd dat Hak die niet meer heeft), maar naar blik.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment

                        Working...
                        X