Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wandelen naar het licht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Wandelen naar het licht


  • #2
    Re: Wandelen naar het licht

    knap, emotievol.
    mag ik zagen ? rechts eindigen tussen de stelling en de boomstam op de grond ? (persoonlijk word ik van het frontale licht afgeleid naar rechts oa met de vraag : wat is dat ? (een boomstam ?)
    voor de een of andere reden spreekt dit beeld me het meest aan van wat je de voordien al liet zien. Het is dus wachten op de rest die komen gaat.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Wandelen naar het licht

      thanks, maar het is niet omdat je over een boomstam vertelt dat je aan het zagen bent ;-). Ik heb zo een beetje mijn posts voorbereid, binnenkort andere composities

      Comment


      • #4
        Re: Wandelen naar het licht

        Knap beeld weeral. Ik vind die boomstam juist wel een meerwaarde. Hij is deel van de scenografie en laat je rondkijken in het beeld.
        Dit is voor mij geen beeld dat slechts één enkel punt vraagt om naar te kijken. Erg filmisch, ik zie dit als 1 stilstaand beeldje van een film waar de camera dynamisch de personnages volgt.
        Die personnages zijn ook volop in een actie. Ze staan niet stil om te poseren.
        Kan me dit voorstellen in de bioscoop op groot scherm.
        www.freddyhelsen.be

        Comment


        • #5
          Re: Wandelen naar het licht

          Ook weer een knappe sfeerfoto met dat felle tegenlicht. Het enige minpuntje voor mij is dat de schaduw van de vrouw er niet geheel op staat. Ofwel onderaan nog wat meer af maar zorgen dat de schaduw van het kind volledig blijft.

          Comment


          • #6
            Re: Wandelen naar het licht

            Zo is het leven !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Wandelen naar het licht

              Bedankt voor je beschrijving. ik heb hier ook mijn tijd genomen om de compositie in gedachte samen te stellen en verder was het enkel wachten op de juiste personages

              Comment


              • #8
                Re: Wandelen naar het licht

                ik zie wat je bedoelt met de schaduw, heb het geprobeerd maar spreekt mij net iets minder aan

                Comment


                • #9
                  Re: Wandelen naar het licht

                  Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                  Ook weer een knappe sfeerfoto met dat felle tegenlicht. Het enige minpuntje voor mij is dat de schaduw van de vrouw er niet geheel op staat. Ofwel onderaan nog wat meer af maar zorgen dat de schaduw van het kind volledig blijft.
                  ik zie wat je bedoelt met de schaduw, heb het geprobeerd maar spreekt mij net iets minder aan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wandelen naar het licht

                    Uw reeks blijft mij boeien. Mooi werk!
                    Luc

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wandelen naar het licht

                      Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
                      Uw reeks blijft mij boeien. Mooi werk!
                      Luc
                      Bedankt Luc

                      Comment

                      Working...
                      X