Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bpost retour China 51 EUR supl tracking nog van deze tijd?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bpost retour China 51 EUR supl tracking nog van deze tijd?

    Ik kocht 2 hemden bij AdamOlori.nl, bleek dat ze mij bij mijn pietje hebben, een van 39.99 heb ik voor 5 euro op Ali Express gezien!

    Wist dat Hollanders kleding met grote winsten verkochten en ik volg dagelijks Ali, maar dit hemd had ik daar nog niet tegengekomen

    Ik vul een retourformulier in en moest naar China, dus al stress vd Bpost kosten. Was 13.05 (-350kg) dus viel mee, maar op de site in NL moet een verplicht trackingnr ingevuld worden.

    Ik koos "inclusief online opvolging" en de bPost prijs veranderde maar liefst naar 65 euro! Is dit nog van deze tijd meer dan 50 euro supplement voor een trackingnr???

    Onderaan stond ook iets van online opvolging en dat je een melding krijgt dat het geleverd is (slechts 5.67 supplement) maar waarschijnlijk krijg je dan geen trackingnr ?

  • #2
    Bpost retour China 51 EUR supl tracking nog van deze tijd?

    Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
    Onderaan stond ook iets van online opvolging en dat je een melding krijgt dat het geleverd is (slechts 5.67 supplement) maar waarschijnlijk krijg je dan geen trackingnr ?
    Hoe kan men online volgen zonder tracking? [emoji3166]
    Is die hogere prijs niet om aangetekend te versturen?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Bpost retour China 51 EUR supl tracking nog van deze tijd?

      Als je met Paypal betaalt heb je recht op terugbetaling van de retourkosten, max € 30 twaalf keer per jaar.
      Ongeveer elke reden is geldig, alhoewel ik het maar één keer gebruikt heb voor € 10, omdat de stukken niet van de beloofde kwaliteitsnorm waren (het waren ook Hollanders ).

      PS: ik begrijp niet hoe die site op 1-5 dagen een hemd bij jou thuis krijgt vanuit China.

      Comment


      • #4
        Re: Bpost retour China 51 EUR supl tracking nog van deze tijd?

        Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
        PS: ik begrijp niet hoe die site op 1-5 dagen een hemd bij jou thuis krijgt vanuit China.
        Waarschijnlijk vanaf een locatie in Luxemburg Jan
        Als je bvb naar de site van de Fnac gaat en een lens bekijkt, dan heb je ook de mogelijkheid om goedkoper aan te kopen bij andere firma's die adverteren bij Fnac.
        Daar staat dan bij dat deze verzonden worden vanuit Luxemburg, maar als je dan naar de info gegevens van de winkel gaat kijken staat erbij Hong-Kong
        Alle middelen zijn goed tegenwoordig om kosten te omzeilen

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment

        Working...
        X