Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

office 2013 verdwenen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • office 2013 verdwenen

    Ik gebruik office 2013 niet zo veel, maar vandaag merkt ik dat het gewoon van mijn pc verdwenen is en ik kan het blijkbaar ook niet meer herinstalleren.
    Iemand dezelfde problemen na een windows update op 15/7/2020 ?
    Heeft iemand een oplossing gevonden ?

    Vriendelijke groeten

    Peter

  • #2
    Re: office 2013 verdwenen

    Versie 2004 ?
    Ik heb het op mijn laptop maar nog niet op mijn vaste PC met Office 2013.
    Office 2010 op de laptop werkt normaal.
    Volgens MS worden al deze versies nog volledig ondersteund op WIN10.

    Comment


    • #3
      Re: office 2013 verdwenen

      De update voor de 2004 was mijn pc door hun foute update volledig naar de haaien.
      Ik was AL, ik zeg wel AL mijn software kwijt.
      Gelukkig had ik een jonge back-up staan maar niet met alles en ik kon niet alles zomaar terug zetten.
      NOOIT iets gehoord van MICRO$OFT. NOOIT verwittig geweest dat ze drie dagen later een programma hadden gemaakt die mij pc kon herstellen.

      Peter ik raad u aan hun website te bezoeken want je zult niet alleen zijn met dat probleem en MS Office toch wel een duur programma.
      Eens hen bellen zou ook geen kwaad kunnen.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: office 2013 verdwenen

        Ik zag hier dat de "onderdelenupdate versie 2004" klaar stond om te downloaden, ondertussen is die geïnstalleerd en voor zover ik zie werkt alles nog, ook de programma's van Office 2007 zijn er nog.
        Alleen moet Windows tijdens zo'n grote update om een of andere reden altijd eigenwijs zijn en een ander programma instellen dan wat ik altijd gebruik om foto's en filmpjes te openen.

        En ik krijg net de melding dat de instellingen voor mijn Gmail account verouderd zijn, dat zal ik ook nog even moeten nakijken (er is toch altijd wel iets mis na zo'n update).
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: office 2013 verdwenen

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          De update voor de 2004 was mijn pc door hun foute update volledig naar de haaien.
          Ik was AL, ik zeg wel AL mijn software kwijt.
          Gelukkig had ik een jonge back-up staan maar niet met alles en ik kon niet alles zomaar terug zetten.
          NOOIT iets gehoord van MICRO$OFT. NOOIT verwittig geweest dat ze drie dagen later een programma hadden gemaakt die mij pc kon herstellen.

          Peter ik raad u aan hun website te bezoeken want je zult niet alleen zijn met dat probleem en MS Office toch wel een duur programma.
          Eens hen bellen zou ook geen kwaad kunnen.
          Jij trekt ongeluk aan .

          Ik probeer updates altijd eerst op een tweede toestel.
          Buiten inderdaad kleine wijzigingen aan instellingen heb ik als ergerlijkste fout vroeger eens een probleem met de spooling gehad, maar ik kon zonder enig probleem terug naar de vorige versie.

          Wat ik nu wel heb gemerkt is dat ik bij het opstarten van Adobe LR een boodschap kreeg dat het programma op meer dan 2 toestellen was geactiveerd.
          Het stond - buiten op mijn vaste pc en mijn laptop ook op die van mijn vrouw.
          Ik heb daar uitgelogd bij Adobe (LR niet verwijderd) en na herinvoeren van de sleutel schijnt het terug in orde te zijn.

          Het zou wel eens kunnen dat er een meer doorgedreven online controle van licenties is ingebouwd.

          Zijn jullie Office licenties in orde ?

          Comment


          • #6
            Re: office 2013 verdwenen

            Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
            1) Ik gebruik office 2013 niet zo veel, maar vandaag merkt ik dat het gewoon van mijn pc verdwenen is en 2) ik kan het blijkbaar ook niet meer herinstalleren.
            1) Is het niet enkel de snelkoppeling die verdwenen is?
            2) Krijg je dan foutmeldingen of heb je de installatiebestanden niet meer?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: office 2013 verdwenen

              Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
              Het zou wel eens kunnen dat er een meer doorgedreven online controle van licenties is ingebouwd.

              Zijn jullie Office licenties in orde ?
              Ja misschien dat ik ongelukken aantrek want als er steen uit de lucht valt is het 100% zeker op mijn kop ook al sta je vlak naast mij.
              Ik had ook al een donkerblauw vermoeden dat hij licenties beter controleert (dat zijn de Window$ "Host bestanden", simpel te omzeilen eigenlijk).
              Al mijn licenties zijn in orde, de tijd dat ik (gedeeltelijk) illegaal bezig was ligt al een hele tijd achter mij.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: office 2013 verdwenen

                misschien de gelegenheid om te updaten https://licentiepromo.be/product/mic...-licentiecode/
                ik dacht dat dit aan die prijs alleen maar oplichting kon zijn, ik heb me toch laten verleiden en het gekocht.
                zowel installeren als registreren verliep vlekkeloos, het kan maar op één toestel geïnstalleerd worden. na uitgebreid getest te hebben heb ik een tweede licentie bijgekocht voor de laptop.
                D 7500 > 16/85 > 70/300>105
                https://www.behance.net/joscaeymae0afa
                Grt. Jos

                Comment


                • #9
                  Re: office 2013 verdwenen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Josca Bekijk bericht
                  misschien de gelegenheid om te updaten https://licentiepromo.be/product/mic...-licentiecode/
                  ik dacht dat dit aan die prijs alleen maar oplichting kon zijn, ik heb me toch laten verleiden en het gekocht.
                  zowel installeren als registreren verliep vlekkeloos, het kan maar op één toestel geïnstalleerd worden. na uitgebreid getest te hebben heb ik een tweede licentie bijgekocht voor de laptop.
                  Ik zou toch willen weten wat hier 'het addertje onder het gras' is. Het gaat weliswaar niet om de allernieuwste versie van MSOffice (zonder abo), maar toch een die jonger is dan wat ik nog heb draaien (op Mac weliswaar). Mijn versie zou de upgrade naar Catalina (Mac OS 15) niet overleven vanwege '32 bits'.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: office 2013 verdwenen

                    Vind het ook wel raar dat de Office voor Mac zoveel duurder is.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: office 2013 verdwenen

                      Als alle versies van Office vanaf 2010 nog ondersteund worden moet je het toch opnieuw kunnen installeren ? (zelfs 2007 zal draaien maar daar zijn geen updates meer voor)
                      Heb ik al 2 keer gedaan, wees gerust dat MS perfect weet waarop je recht hebt (wat ook een groot voordeel is).

                      PS: de aangehaalde link van licentiepromo is beslist niet koosjer

                      Comment


                      • #12
                        Re: office 2013 verdwenen

                        Ik heb deze promo licentie ook aangekocht en ze werkt zoals het moet, ze kan wel maar op 1 PC of laptop geïnstalleerd worden.

                        Comment


                        • #13
                          Re: office 2013 verdwenen

                          Office 2010 wordt op Windows 10 niet meer ondersteund. Die 2019 installeert zonder problemen. even wat aanpassen aan de nieuwe layout en zo, en dan ben je weer op weg.

                          Comment


                          • #14
                            office 2013 verdwenen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Vind het ook wel raar dat de Office voor Mac zoveel duurder is.
                            Edit: Ik zie geen verschil in prijs op andere sites, voor Windows & Mac staat er.
                            Ze zullen hier meer kunnen foefelen met de Windows-versie zeker? [emoji6]
                            Last edited by VerSeg; 17 juli 2020, 22:27.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: office 2013 verdwenen

                              Build 2004 is een miskleum vanjewelste!! Uitstellen zolang als kan ... het ding doet onder andere een defrag van de SSD's, niet enkel trim ... bij MS maken ze er zich vanaf door te zeggen dat het een speciale "defrag" is voor SSD's .. werkelijk?

                              Comment

                              Working...
                              X