Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Key finder - veilig ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Key finder - veilig ?

    Ik zou me op Ali een key finder willen kopen.
    Er zijn er die via een remote op een rf signaal werken. ( Foxnovo )
    Er zijn er die via een app werken.... ( Baseus mini smart tracker )

    Welke te kiezen en vooral is het een beetje veilig ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Key finder - veilig ?

    En als je nu uw sleutels verliest ben je dan veilig?
    Uw sleutels kunnen bv. achter of tussen zetelkussens zijn gevallen uit uw broekzakken, toch handig als je ze zo terug hebt.
    Mijn ex-schoonbroer Tony Coso vond nooit zijn sleutels en toen had hij zo'n sleutelhanger gekocht als je vlootte piepte die hanger terug, hij had ze ook zo subito presto terug.
    Was toen een gadget in de jaren '80.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Key finder - veilig ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      En als je nu uw sleutels verliest ben je dan veilig?
      Uw sleutels kunnen bv. achter of tussen zetelkussens zijn gevallen uit uw broekzakken, toch handig als je ze zo terug hebt.
      Mijn ex-schoonbroer Tony Coso vond nooit zijn sleutels en toen had hij zo'n sleutelhanger gekocht als je vlootte piepte die hanger terug, hij had ze ook zo subito presto terug.
      Was toen een gadget in de jaren '80.
      Heb ik ook gehad Luc, maar vond ik waardeloos, dat ding piepte te pas en te onpas.....
      Heb ik snel buiten gejast

      En ja het is vooral om mijn sleutels of portefeuille thuis te vinden. Soms ben je met iets bezig, en leg je je sleutels waar je bezig bent - niet op de normale plaats dus..... met als gevolg de dag erop als een zot zoeken.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Key finder - veilig ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        En ja het is vooral om mijn sleutels of portefeuille thuis te vinden. Soms ben je met iets bezig, en leg je je sleutels waar je bezig bent - niet op de normale plaats dus.....:
        Da’s niet flink hé jongen, heeft de meester nooit geleerd ordelijk te zijn? [emoji23][emoji23][emoji23]
        met als gevolg de dag erop als een zot zoeken.:eek
        Ge zoekt gelijk ge bent hé. [emoji6][emoji6][emoji6]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Key finder - veilig ?

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Da’s niet flink hé jongen, heeft de meester nooit geleerd ordelijk te zijn? [emoji23][emoji23][emoji23]
          Ge zoekt gelijk ge bent hé. [emoji6][emoji6][emoji6]
          Het doet geen zeer hé
          Mah goed, ‘t is al besteld....maar kom mij dan ook achteraf geen review vragen eh
          Want als ik rap mijn sleutels vind...ben ik weg
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Key finder - veilig ?

            Als het via RF gaat, moet je dan altijd een zendertje bijhebben om die te vinden? Zo ja, wat doe je dan met dat zendertje als je je sleutels al niet meer weet liggen? Aan je sleutelhanger hangen?

            En met een app? Hoe houdt die app contact met de sleutelbos? Bluetooth? NFC? Meestal niet veel zin want dan ga je bijna op je sleutels moeten zitten voor je ze vindt. En apps? Ben er geen voorstanders van. Werkt het nog bij de volgende update van het OS van je telefoon? Of gewoon volgende week nog na een "update"? Teveel variabelen.

            Comment

            Working...
            X