Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sky bird

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Sky bird

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Sky bird

    Ik vind dit een heel mooi beeld (doet me denken aan Jonathan Livingstone Seagull). Ik zou het zo als wallpaper op mijn computer gebruiken, maar ook als grote afdruk voor aan de muur thuis. En toch zou ik het ook graag eens in kleur zien… kan dat ?

    Comment


    • #3
      Re: Sky bird

      Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk bericht
      Ik vind dit een heel mooi beeld (doet me denken aan Jonathan Livingstone Seagull). Ik zou het zo als wallpaper op mijn computer gebruiken, maar ook als grote afdruk voor aan de muur thuis. En toch zou ik het ook graag eens in kleur zien… kan dat ?
      Bedankt Hans voor je schrijven en ga mee in je relaas betreffende Jonathan Livingstone Seagull, de titel heb ik daarvan ontleend. Bewerk mijn foto's vooraf tot ik tevreden ben van het resultaat alvorens te plaatsen (en soms toch nog vergissen) meestal - en voorstander - in zwart-wit. Eens afgewerkt naar de juiste map gestuurd en de origineel naar de prullenmand, dus zelden in kleur terug te vinden !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Sky bird

        Mooi beeld Raymond ...de vogel mooi in de voorbij zwevende wolken...

        Groetjes
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: Sky bird

          mooi gedaan Raymond en inderdaad de verwijzing naar J. Livingstone Seagull is wel passend
          Vraag me wel af vanwaar die vlekken in het beeld komen, of is dit opzettelijk toegevoegd ?

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Sky bird

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            mooi gedaan Raymond en inderdaad de verwijzing naar J. Livingstone Seagull is wel passend
            Vraag me wel af vanwaar die vlekken in het beeld komen, of is dit opzettelijk toegevoegd ?

            grts
            Sieg
            Je hebt het soms nog al eens over "vlekken" Sieg. Ik tracht dan op te speuren waar en hoe maar blijf meestal op mijn honger zitten, zie het niet, vind ze niet en in feite weet ik niet wat je bedoeld ? Aan deze foto is enkel wat aandacht aan het doordrukken (contrast) besteed, en een kleine crop uitgevoerd. De rest zijn voorbij schuivende wolken.
            Alle schrijvers bedankt.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Sky bird

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Je hebt het soms nog al eens over "vlekken" Sieg. Ik tracht dan op te speuren waar en hoe maar blijf meestal op mijn honger zitten, zie het niet, vind ze niet en in feite weet ik niet wat je bedoeld ? Aan deze foto is enkel wat aandacht aan het doordrukken (contrast) besteed, en een kleine crop uitgevoerd. De rest zijn voorbij schuivende wolken.
              Alle schrijvers bedankt.
              Zal dan aan mij liggen Raymond, als je het niet ziet is het ook niet belangrijk hé
              Waarschijnlijk zie ik teveel op mijn monitor, dat is dan ook weer een nadeel ....
              De vlekken situeren zich in het donkere gedeelte van de lucht, zoals je soms artefacten kunt hebben bij teveel jpeg compressie
              Maar zoals gezegd, als je het niet ziet is het van geen belang

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Sky bird

                Sieg, bedankt voor je reactie en zal dit eens bestuderen. Niemand is hier fout hoor Een privé bericht verstuurd.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment

                Working...
                X