Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bessenschildwants

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Bessenschildwants

    Groeten Andre

  • #2
    Re: Bessenschildwants

    Mooi beeld maar de positie van het beestje werkt niet echt mee in deze. Mijn aandacht wordt daardoor ook afgeleid naar het harde licht op de rug.

    Comment


    • #3
      Re: Bessenschildwants

      De dingen die bij mij eerst en vooral om aandacht vragen en dat zijn het smoeleke en de oogjes van het beest verdwalen een beetje tegen die uitgebloeide lavendel en door het harde licht gaat alle aandacht naar de schilden van de wants en dat vind ik wat jammer in dit beeld.
      Je gaat nog kansen krijgen wantsen zijn er genoegen onze buurt ... maar met dergelijke schilden is het beter dat het minder hard licht is of dat je het beestje in de schaduw fotografeert
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Bessenschildwants

        inderdaad jammer van het harde licht
        een schermpje er over of het beestje met je eigen schaduw bedekken en dan een paar stops overbelichten kom je ook al heel ver
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: Bessenschildwants

          Ik volg Liliane haar opinie.
          Beestje in de schaduw kan een hemelsbreed verschil maken.
          Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
          inderdaad jammer van het harde licht
          een schermpje er over of het beestje met je eigen schaduw bedekken en dan een paar stops overbelichten kom je ook al heel ver
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment

          Working...
          X