Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 3200 - automatisch verschillende opnames achter elkaar maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon 3200 - automatisch verschillende opnames achter elkaar maken

    Hallo allen,

    Weet er iemand of je een nikon 3200 zo kunt instellen dat hij bijvoorbeeld om de 2 seconden 10 opnames van 5 seconden maakt? Het zou moeten dienen voor bijvoorbeeld stacking van een komeet.

  • #2
    Re: Nikon 3200 - automatisch verschillende opnames achter elkaar maken

    dat zal heel moeilijk worden !!!

    Comment


    • #3
      Re: Nikon 3200 - automatisch verschillende opnames achter elkaar maken

      Het is dus niet onmogelijk? Moeilijk gaat ook hoor Zolang ik maar weet hoe ik het moet doen.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon 3200 - automatisch verschillende opnames achter elkaar maken

        Oorspronkelijk geplaatst door kleintje Bekijk bericht
        om de 2 seconden 10 opnames van 5 seconden maakt?
        Dit is onmogelijk! Voor een opname van 5 seconde kun je hoogstens om de 5 s een foto maken en in de praktijk zal het iets meer zijn omdat camera de opname moet wegschrijven, sluiter en spiegel weer klaar zetten enz..
        Volgens mij kan het ook niet met D3200 omdat daar geen timer inzit, je kan er waarschijnlijk wel een timer aankoppelen of jezelf aanstellen als timer.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Nikon 3200 - automatisch verschillende opnames achter elkaar maken

          Kijk eens naar een remote controller als je puur meer interval opties wil voor je camera.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment

          Working...
          X