Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

) Do You Like My Bum ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] ) Do You Like My Bum ?

    .


    .

  • #2
    Re: ) Do You Like My Bum ?

    Meestal sta ik vol bewondering voor uw modellenfotografie. Omdat dit mijn kunnen ver overstijgt kan ik behalve "knap, mooi, etc" geen onderbouwde commentaar geven.
    Deze foto intrigeert me wel enorm. Tenzij je model een contortioniste is lijkt er mij anatomisch iets niet te kloppen. De voorkant van de dame haar benen begint achter haar rug . . .
    Qua belichting zit je natuurlijk goed, maar dat zijn we gewoon. Als (photoshop-)goochelaar mensen doorzagen en een beetje anders terug monteren, dat heb ik van u nog niet gezien
    En als ik het verkeerd voor heb, dan zeg ik sorry tegen de fotograaf en wauw tegen je model.
    Luc

    Comment


    • #3
      Re: ) Do You Like My Bum ?

      Als (photoshop-)goochelaar mensen doorzagen en een beetje anders terug monteren, dat heb ik van u nog niet gezien
      Bedankt voor je reactie Maar inderdaad, mensen doorzagen en die dan anders monteren in Photoshop,
      is iets dat ik nooit zou doen, en komt zelfs niet op in mijn gedachten

      Het jong model is gewoon soepel, lenig, en onder ons gezegd, ik heb reeds met honderden modellen shoots gedaan,
      en ik kan je verzekeren dat een relatief percentage van de jonge vrouwen zo een holle rug kunnen vormen, met hun kontje achteruit.

      Met een ouder en lijvig model die nooit aan dans of turnen gedaan heeft, gaat dit natuurlijk minder goed lukken

      En met een mannelijk model lukt dit zeker niet, op dit gebied zijn mannen en vrouwen toch wel anders gebouwd,
      vrouwen moeten kinderen kunnen dragen, en dit vereist veel meer vervormingen mogelijk in de heup en buikstreek, alsook in de wervel kolom.

      Wat in deze foto ook een grote rol speelt is de aankleding van het model, het creëert een soort van gezicht bedrog...
      Om haar midden draagt ze ook een aangespannen riem.

      Alles gewoon normaal dus, geen PS manipulaties nodig ! ( gelukkig maar )

      D.

      Comment


      • #4
        Re: ) Do You Like My Bum ?

        Een foto die de hersenen pijnigt en aanzet tot waanzinnig kijken. Is heel origineel en knap gepresenteerd, niets dan lof - en lol
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: ) Do You Like My Bum ?

          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht

          Alles gewoon normaal dus, geen PS manipulaties nodig ! ( gelukkig maar )

          D.
          Bedankt voor de uitleg, ik zal mijn kleindochters zo eens laten poseren
          Luc

          Comment


          • #6
            Re: ) Do You Like My Bum ?

            @ LuFT :

            Bekijk ook eens de net geposte foto van Bulke genaamd " Leap "

            Hier zie je exact dezelfde holle rug kromming.

            Het is natuurlijk ook een danseres

            D.

            Comment


            • #7
              Re: ) Do You Like My Bum ?

              inderdaad.
              Luc

              Comment

              Working...
              X